نشان دانش‌آموزی شهید سلیمانی طراحی شود
کد خبر: 4203868
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
مشاور وزیر آموزش و پرورش:

نشان دانش‌آموزی شهید سلیمانی طراحی شود

حجت‌الله الماسی با بیان اینکه نمادهای مکتب شهید سلیمانی باید در حوزه دانش‌آموزی پررنگ شود، گفت: باید به سمتی برویم که نشان و شاخص دانش‌آموزی شهید سلیمانی را طراحی کنیم که از جمله این نمادها غیرت حاج قاسم است.

حجت‌الله الماسی مشاور وزیر آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، حجت‌الله الماسی، مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل دفتر وزارتی در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور در کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی، رساله‌ای عملی برای همه کسانی است که می‌خواهند عاقبت به خیر شوند، گفت: شهید سلیمانی شخصیتی است که دنیا را به تحیر واداشت و مقام معظم رهبری درباره ایشان فرموده‌اند «بنده تا به حال شهید سلیمانی را تحسین می‌کردم و اما امروز او را تعظیم می‌کنم.»

وی افزود: شهید سلیمانی زندگی بسیار ساده توام با فروتنی و اخلاص داشت. یک عمر مجاهدت کرد و کسی بود که به دستور نایب امام زمان(عج) به دل آتش می‌رفت که همه این موارد پیام‌های جدی دارد. حاج قاسم باور به وعده‌های الهی داشت و به‌صورت عملی، بسیاری از فضائل را در شخصیتش پیاده کرده بود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رابطه تعلیم و تربیت با حاج قاسم، بهره‌مندی از مکتب حاج قاسم است، اظهار کرد: نمادهای مکتب شهید سلیمانی باید در حوزه دانش‌آموزی پررنگ شود. باید به سمتی برویم که نشان و شاخص دانش‌آموزی شهید سلیمانی را طراحی کنیم که از جمله این نمادها غیرت حاج قاسم است.

انتهای پیام
captcha