کارگاه آموزشی شیوه‌های حفظ قرآن کریم در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4203767
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

کارگاه آموزشی شیوه‌های حفظ قرآن کریم در گلستان برگزار شد

سرپرست قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه کارگاه آموزشی شیوه‌های حفظ قرآن کریم به همت معاونت قرآن و عترت ویژه کارکنان وزارت ارشاد ارائه شده است، گفت: این کارگاه در راستای پویش حفظ جمعی سوره‌های قرآن برگزار شده است.

حسن دیلم، رئیس قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، کارگاه آموزشی شیوه‌های حفظ قرآن کریم امروز، 15 اسفندماه با حضور محمدعلی محمدی‌نژاد، عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان و حافظ کل قرآن کریم در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

حسن دیلم، سرپرست قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه این طرح به همت معاونت قرآن و عترت ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است، گفت: این کارگاه در راستای پویش حفظ جمعی سوره‌های قرآن کریم برگزار شده است.

سرپرست قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با تأکید بر اینکه هدف این کارگاه آشنایی کارکنان با شیوه‌های‌ نوین حفظ قرآن است، ادامه داد: ثبت نام این پویش در سامانه حمد بوده و هر ماه یک سوره توسط کارکنان حفظ شده و آزمون آن در پایان هر ماه برگزار می‌شود.

دیلم با اشاره به حضور 30 نفر از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این کارگاه، تصریح کرد: این کارگاه به صورت حضوری برای کارکنان اداره کل و وبیناری برای کارکنان شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.

وی، ضمن دعوت از کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی سطح استان در این طرح، گفت: افرادی که موفق به حفظ سوره‌های منتخب شوند، از سوی معاونت قرآن و عترت گلستان هدایای ارزنده‌ای دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha