5 هزار بسته معیشتی میان مددجویان چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد
کد خبر: 4203733
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

5 هزار بسته معیشتی میان مددجویان چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد

هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری 5 هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

جاسم محمدی، مدیرکل امداد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان امروز ۱۵ اسفندماه در آیین نمادین «عید همدلی» با تبریک فرا رسیدن 14 اسفندماه و سالروز تأسیس این نهاد انقلابی، بیان کرد: برگزاری جشن نیکوکاری از جمله برنامه‌های کمیته امداد در آستانه ورود به سال جدید و در راستای تأمین بخشی از نیازهای معیشتی مددجویان است.

وی ضمن تقدیر از مشارکت دستگاه‌های اجرایی، سازمان، مؤسسات خیریه و مردم نیکوکار استان، افزود: امروز مراسم نمادین توزیع 5 هزار بسته معیشتی، توزیع 386 سری جهیزیه، واگذاری 782 واحد مسکن و توزیع 590 دستگاه لوازم ضروری زندگی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه اضافه کرد: همچنین مراسم تقدیر از خیران و نیکوکارانی که در طول سال 1402 در راستای ارائه خدمات به نیازمندان با این نهاد همکاری داشته‌اند نیز برگزار می‌شود.

محمدی ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان جهت شرکت در جشن نیکوکاری ادامه داد: شماره‌گیری کد دستوری #038*۸۸۷۷* و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از روش‌های غیرحضوری کمک به نیازمندان در آستانه نوروز است.

یادآور می‌شود، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت و توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

انتهای پیام
captcha