ایلام، رتبه‌ نخست کشور در پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت را کسب کرد
کد خبر: 4203372
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
استاندار ایلام:

ایلام، رتبه‌ نخست کشور در پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت را کسب کرد

حسن بهرام نیا، استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، امروز، ۱۳  اسفندماه، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در دیدار با دبیر، رئیس هیئت بازرسی و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان با قدردانی از  اعضای ستاد انتخابات و مردم ولایت‌مدار و شهید‌پرور استان، گفت: به لطف الهی بار دیگر، مردم و مدیران از آزمون بزرگ انتخابات سربلند بیرون آمدند و این انتخابات بسیار باشکوه و پُرشور و بدون هیچ‌ شائبه‌ و جانب‌داری برگزار شد.

وی افزود: با تلاش و تسهیل‌گری همه‌ دست‌اندرکاران انتخابات، مردم استان در پای صندوق‌های رأی حضوری پُرشور داشتند و استان ایلام در مشارکت و حضور مردم در انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور قرار گرفت‌.

نماینده‌ عالی دولت در استان ایلام خاطر نشان کرد: همچنین ایلام در بحث پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت نیز رتبه‌ نخست کشور را کسب کرد که نشانگر تلاش و اهتمام در این حوزه است.

استاندار ایلام اضافه کرد: از ستاد انتخابات استان که جلسات متعددی با دانشگاهیان ‌و گروه‌های مختلف برگزار کردند و نیز مجموعه‌ سپاه، صدا و سیما و ائمه‌ محترم جمعه که در بحث جهاد تبیین جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: نتیجه‌ این هم‌افزایی و انسجام بین عوامل اجرایی، هیئت نظارت و بازرسی استان، مشارکت بالا در انتخابات بود که استان ایلام بار دیگر جزو استان‌های برتر کشور قرار گرفت و مردم ایلام در بحث مشارکت در انتخابات بار دیگر خوش درخشیدند و برگ زرینی به افتخارات این استان افزوده شد.

محمد‌سبحان حسنی، رئیس ستاد انتخابات استان ایلام نیز در این نشست با قدردانی از حمایت‌های استاندار ایلام در بحث برگزاری انتخابات، گفت: به اذعان همه‌ رسانه‌ها و مردم، این انتخابات یکی از انتخاباتی بود که بسیار پرشور و باشکوه برگزار شد و کمترین تنش‌ اجتماعی را داشت.

حسنی افزود: برگزاری این انتخابات بدون هیچ شائبه و با سلامت و امنیت کامل موجب اعتماد و اطمینان بیشتر مردم به دولت و نظام شد.

وی خاطر نشان کرد: این دوره از انتخابات خوشبختانه بسیار پُرشور برگزار شد و برگزاری این انتخابات می‌تواند تجربه‌ای ارزنده برای انتخابات‌های آینده باشد، چرا که این انتخابات رضایت‌مندی همه‌ گروه‌ها و طیف‌ها را در پی داشت.
انتهای پیام
captcha