۳۰ هزارمین کرسی تلاوت قرآن در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4203310
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

۳۰ هزارمین کرسی تلاوت قرآن در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان از برگزاری ۳۰ هزارمین کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع سنندج خبر داد و گفت: این محفل معنوی از شبکه صدا‌وسیمای مرکز کردستان و شبکه قرآن پخش زنده می‌شود.

۳۰ هزارمین کرسی تلاوت قرآن در مسجد جامع سنندجبهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان گفت: کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان برجسته کشور، ۲۵۰ نفر از شرکت‌کنندگان مسابقات قرآنی مدهامتان و عموم مردم در شهر مسجد و مناره‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این محفل قرآنی افزود: ۳۰ هزارمین کرسی تلاوت قرآن کریم ساعت ۲۰ یکشنبه، ۱۳ اسفندماه در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود که از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۲۰ از شبکه استانی و ۲۰:۳۰ تا ۲۱ از شبکه قرآن پخش زنده خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان به برگزاری بزرگ‌ترین رویداد قرآنی مساجد کشور در سنندج اشاره و بیان کرد: این مسابقات با عنوان «مدهامتان» از شنبه شب، ۱۲ اسفندماه با حضور داوران و قاریان برجسته کشور و  ۲۸۰ برگزیده کشوری در سنندج آغاز شد.

کیامهر با بیان اینکه شرکت‌کنندگان این رویداد قرآنی در پنج رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ قرآن و اذان به رقابت می‌پردازند، یادآور شد: این مسابقه ملی یکشنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ اسفندماه از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح و ۱۴ تا ۱۸ بعدازظهر میزبان رقابت شرکت‌کنندگان این رویداد ملی است.

وی مکان مسابقات برای آقایان، سنندج، سه‌راه شالمان، اردوگاه شهید سلیمان خاطر و برای خواهران سنندج، سه‌راه شالمان، باشگاه فرهنگیان اعلام و اظهار کرد: مراسم اختتامیه مسابقات نیز دوشنبه شب، ساعت ۲۰ در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha