ایلام مهیای انتخاباتی باشکوه و پرشور
کد خبر: 4202645
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
استاندار ایلام اعلام کرد:

ایلام مهیای انتخاباتی باشکوه و پرشور

استاندار ایلام گفت: مردم با شور و شعور در این انتخابات حضور خواهند شد و حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند که گویای بلوغ سیاسی مردم است‌.

استاندار ایلام، انتخاباتبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز، ۱۰ اسفندماه در جریان بازدید از فرمانداری ایلام و مرکز حوزه‌ انتخابیه‌ شمال استان، گفت: امروز در جریان این بازدید شاهد تلاش عوامل برگزاری و هیئت اجرایی انتخابات هستیم که در این محل؛ صندوق آرا، تعرفه و دستگاه‌های احراز هویت را توزیع خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: با انسجام و هماهنگی همه‌ عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات، هیچ‌گونه مشکلی برای برگزاری انتخابات فردا نخواهیم داشت و استان ایلام مهیای انتخاباتی باشکوه و پرشور است‌.

نماینده‌ عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: فردا مردم سلحشور و ولایتمدار ایلام، خالق حماسه‌ای دیگر خواهند شد و بار دیگر به صورت پُرشور در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت.

وی با قدردانی از همه‌ دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان، گفت: از همه‌ کسانی که در فرآیند برگزاری انتخابات تلاش کردند و با شور و شوق پای‌کار بودند تشکر می‌کنم. 

بهرام‌نیا افزود: مردم با شور و شعور در این انتخابات حضور خواهند شد و حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند که گویای بلوغ سیاسی مردم است‌.

وی اضافه کرد: انتخابات یک اصل بسیار مهم است که مردم استان ایلام فردا با حضور پرشور خود در انتخابات، بلوغ سیاسی و ولایت‌مداری خود را به رخ‌ جهانیان خواهند کشاند.

انتهای پیام
captcha