مردمی‌سازی باعث کاهش سوگیری در انتخابات می‌شود
کد خبر: 4202174
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

مردمی‌سازی باعث کاهش سوگیری در انتخابات می‌شود

یک تهیه‌کننده و کارگردان با اشاره به اهمیت و جایگاه مردم به‌عنوان رکن اصلی انتخابات گفت: با مردمی‌سازی رویدادها، اشتباهات و سوگیری تصمیم‌گیری‌ها کاهش پیدا می‌کند، چراکه هر کسی نقطه ضعف دیگری را برطرف کرده و با به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی کارآمدی برای حل مسائل کشور افزایش پیدا می‌کند.

امید واحدی‌فر، تهیه کننده و کارگردان صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبیامید واحدی‌فر، تهیه‌کننده و کارگردان صدا‌وسیمای مرکز خراسان‌جنوبی  در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات و دعوت مردم برای حضور پرشور در این رویداد سیاسی و سرنوشت‌ساز گفت: وظیفه ما حضور پرشور در انتخابات است، چراکه مشارکت در انتخابات موجب همدلی، وحدت ملی، قدرت ملی و امنیت می‌شود.  

وظیفه هر انسانی است که در مقابل رشد و پیشرفت کشور خود مسئول باشد و در شرایط حساس حضور پرشور مردم مهم‌ترین پشتوانه برای تأیید مشروعیت و مقبولیت نظام است. 

مردم رکن اصلی انتخابات هستند؛ با مردمی‌سازی رویدادها، اشتباهات و سوگیری تصمیم‌گیری‌ها کاهش پیدا می‌کند، چراکه هر کسی نقطه ضعف دیگری را برطرف کرده و با به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی کارآمدی برای حل مسائل کشور افزایش پیدا می‌کند. مشارکت باید در همه سطوح اعم از تصمیم‌گیری، مطالبه‌گری، نظارت و اجرا دنبال شود.    

باید رقابت سالم و امنی داشته باشیم که این مهم قطعاً با همکاری مردم و دولت به وقوع خواهد پیوست. همه باید پای صندوق‌های رأی بیاییم، چراکه مشارکت بالا نشان از اقتدار ملی است. دشمن همیشه از مشارکت در انتخابات واهمه داشته و تلاش می‌کند با اقداماتی نظیر ایجاد شبهه، مانع از حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم شود در حالی که ملت هوشیار ایران همیشه در همه امتحانات، پیروزمندانه در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

همچنین از نقش مهم و مؤثر نمایندگان مجلس در مباحث فرهنگی و هنری نباید غافل شویم و لذا کارهای به زمین‌مانده‌ای وجود دارد که اگر تقویت شود می‌تواند باعث حرکت‌های مهمی در استان‌ها باشد و برقراری ارتباط میان اهالی فرهنگ و هنر استان، مدیران و چهره‌های تأثیرگذار فرهنگی و هنری کشور در مسیر توسعه فرهنگ و هنر استان باید به گونه‌ای باشد که اهل هنر و فرهنگ نمایندگان مجلس را در کنار خود برای تحقق مطالبات به‌حق استان ببینند.

پیگیری بودجه برای فرصت دادن به هنرمندان استان جهت ساخت فیلم سینمایی و آموزش‌های رسانه‌ای راهکاری برای کم کردن و در نظر گرفتن مالیات قرارداهای فرهنگی است که توسط مؤسسات انجام می‌شود و نمایندگان باید مشاور رسانه‌ای و فرهنگی داشته باشند تا بتوانند در خیلی از مسائل تخصصی نماینده را کمک کنند.

انتهای پیام
captcha