رمز پیشرفت و سازندگی در گرو همدلی میان مسئولان است
کد خبر: 4202056
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
استاندار فارس:

رمز پیشرفت و سازندگی در گرو همدلی میان مسئولان است

محمدهادی ایمانیه گفت: اگر شیراز در مسیر سازندگی قرار گرفته است، رمز آن در همدلی و وحدت بین مسئولان دستگاه‌های مختلف است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاح پل شماره ۳ احمد بن موسی‌(ع)، تکمیل تونل غربی فاز یک خط ۲ مترو شیراز، ایستگاه رحمت، جایگاه تبادل خطوط و ایستگاه دولت خط دو مترو شیراز امروز، هفتم اسفندماه با حضور وزیر کشور برگزار شد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در این مراسم با بیان اینکه رمز موفقیت امروز استان و شیراز در مباحث سازندگی، وحدت بین مسئولان است به لزوم توجه به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: در روز ۱۱ اسفند، هر ایرانی مسلمانی که به عشق اسلام زندگی کرده است، باید پای کار انتخابات باشد، چون دشمنان متمرکز شده‌اند که مشارکت را پایین بیاورند.

وی بیان کرد: با تأیید صلاحیت‌های انجام شده، سلیقه‌های متنوعی در انتخابات نامزد شده‌اند و ان‌شاءالله مردم روی نامزدهای اصلح متمرکز شوند.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه در جهت رسالت و وظایف مدیریت شهری، کار مستمر و شبانه‌روزی در همه دستگاه‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: در سفر دولت در مهرماه، برنامه مهر تا مهر را طراحی کردیم از همان روز کار شروع شد و همکاری همکاران خدوم و زحمتکش ما منتج شد به یک بسته ۵٠ هزار میلیاردی که بعد به ۵۸ هزار میلیارد تومان هم رسید و امروز ادعا می‌کنیم که هیچ شهرداری و دستگاهی در کشور به اندازه شهرداری شیراز پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی نداشته است.

وی با تصریح اینکه ۴۴ هزار میلیارد تومان برای ۳۵٠ پروژه باقی‌ مانده است، گفت: از امروز تا روز شیراز اگر هر روز بخواهیم مراسم افتتاح برگزار کنیم، پروژه برای افتتاح  و کلنگ‌زنی خواهیم داشت.

اسدی از انسجام و وحدتی که بین دستگاه‌های مختلف در شیراز وجود دارد، به‌عنوان بزرگترین عامل پیشبرد امور یاد کرد و افزود: اعضای شهرداری و شورای شهر، هر هفته دیدارهای متعددی را رو در رو با مردم دارند و درصد زیادی از مشکلات به همین شیوه حل می‌شود.

رضا محمدیان،‌ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز نیز تقاضایی را از وزیر کشور مطرح کرد و گفت: تلاش‌های زیادی توسط مسئولان شهری انجام شده است،  تقاضا داریم از دولت که مخصوصاً در بحث خطوط ریلی، توجه بیشتری به شیراز داشته باشد.

وی افزود: هم در بخش تخصیص اعتبار و هم در بحث افزایش اوراق مشارکت، خواهش ما از وزیر کشور و استاندار فارس این است که کمک ویژه‌ای به این شهر بزرگ شود.

محمدیان با بیان اینکه خطوط مترو در شیراز با مشکل واگن مواجه هستند و میزان خدمتی که می‌توانند به شهر ارائه دهند، خیلی بیشتر از میزان فعلی است، گفت: در بحث حوزه حمل و نقل عمومی، اختصاص بیشتر سهم اتوبوس و خودروهای برقی به شیراز که در عمل پایتخت جنوب کشور است و به‌عنوان قطب گردشگری شناخته می‌شود را خواستاریم.

انتهای پیام
captcha