رویداد نوآوری اجتماعی در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 4201539
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

رویداد نوآوری اجتماعی در ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام از برگزاری رویداد نوآوری اجتماعی با هدف حمایت از ایده‌های برتر و نوآورانه در موضوع افزایش مشارکت اجتماعی توسط دبیرخانه شورای استانی توسعه و حمایت از تشکل‌های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی خبر داد.

رویداد نوآوری اجتماعی، استانداری ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، ابوالحسن مهدوی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام در خصوص رویداد نوآوری اجتماعی، اظهار کرد: در راستای تحقق مفاد تحول سند مردمی مبنی بر الگونمایی از دستاوردهای موفق مشارکت مردم و تشویق و فرهنگ‌سازی در ارتقا مشارکت اجتماعی و حمایت از ایده‌های برتر، خلاقانه، نوآورانه و بن‌بست‌شکن این رویداد برگزار می‌شود. 

وی افزود: این رویداد با هدف ارتقای سلامت، سرمایه و نشاط اجتماعی و همچنین کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شکل گرفته است و از ۳ تا ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود و به طرح‌های برتر پس از ارزیابی داوران و معرفی نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌‌شود.

مهدوی اظهار کرد: عموم مردم برای مشارکت در این طرح می‌توانند به دبیرخانه‌ شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها در استانداری و فرمانداری‌ها مراجعه یا از طریق لینک کانال به آدرس http://eithaa.com/noavarana اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.

انتهای پیام
captcha