تشویق به مشارکت در انتخابات نمونه بارز امر به معروف است
کد خبر: 4201512
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

تشویق به مشارکت در انتخابات نمونه بارز امر به معروف است

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه امروز یکی از مصادیق امر به معروف تشویق به انتخابات و نهی از عدم شرکت است، گفت: نامزدهای انتخاباتی به قانون پایبند باشند و در جریان تبلیغات اخلاق‌مداری پیشه کنند.

تشویق به مشارکت در انتخابات نمونه بارز امر به معروف است

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه‌های نماز جمعه چهارم اسفند با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: مردم برای ناامیدی دشمنان اسلام از نخستین ساعات شروع رای‌گیری پای صندوق‌ها بیایند و دشمنان را مایوس کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه یکدیگر را  برگزاری انتخاباتی پرشور یکدیگر را به حضور در این حماسه ملی تشویق کنند، گفت: این حضور حماسی مردم گام محکم دیگری به سمت ایران قوی است و یاید با حضور در پای صندوق‌های رای اقتدار خود را به جامعه بین المللی نشان داده و دشمنان را دور کنیم‌.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه امروز یکی از مصادیق امر به معروف تشویق به انتخابات و نهی از عدم شرکت است، گفت: نامزدهای انتخاباتی به قانون پایبند باشند و در جریان تبلیغات اخلاق‌مداری پیشه کنند.

 حسینی‌همدانی با اشاره به برخی شایعات در خصوص انتساب رد یا تایید صلاحیت برخی داوطلبان مجلس به امام جمعه کرج، افزود: هیچ گونه دخالتی در امر انتخابات و تائید یا رد صلاحیت‌ها نداشته و ندارم.

وی اظهار کرد: اگر یک نامزد انتخاباتی گفت که من مورد تائید امام جمعه کرج هستم مردم به او رای ندهند چرا که من هیچ‌گونه دخالتی در امر انتخابات ندارم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) روز تجلیل از سربازان گمنام ایشان است، ضمن خداقوت به این سربازان که از صمیم قلب در گمنامی جهاد می‌کنند، گفت: یکی از اضلاع مهم امنیت در کشور هوشمندی، اشراف و اقدامات به موقع دستگاه اطلاعاتی تحت اشراف شورای راهبردی اطلاعاتی کشور است.

وی با بیان اینکه کمیت و کیفیت اقدامات انجام شده توسط این مجاهدان گمنام قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: حوزه‌های کاری آنها بسیار گسترده است و محدود به چند مورد نیست؛ آنها از شناسایی و دستگیری جاسوسان داخلی و خارجی گرفته تا رصد فضاهای مجازی و حقیقی و خنثی سازی حملات سایبری دشمنان فعالیت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز عنوان کرد: فرقه‌ها، ادیان جعلی، مدعیان دروغین و گروه‌های برانداز و … نیز در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارند. آنها قسمتی از فعالیت‌ها و ضربات به دشمن را در خارج از کشور انجام می‌دهند و بخش عمده فعالیت‌ها و موفقیت‌های آنها به دلیل مردم پایه بودن اطلاعات آنهاست.

امام جمعه با اشاره به نقش مهم و مؤثر تعامل و همکاری مردم با دستگاه‌های اطلاعاتی در جهت افزایش امنیت جامعه اظهار کرد: جمعه آینده همه در ساعات اولیه، پای صندوق‌های رأی حاضر شوید و اقدام به رأی دادن کنید که این کار خیر بوده و سرعت در کار خیر مطلوب است. تا آن روز هم همه به صورت چهره به چهره تواصی داشته باشید.

انتهای پیام
captcha