جوانان با روایت‌گری، بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند
کد خبر: 4201238
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
استاندار ایلام:

جوانان با روایت‌گری، بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند

استاندار ایلام با بیان اینکه بیت‌ الغزل دولت سیزدهم استفاده از جوانان مؤمن، مخلص و انقلابی است، گفت: در این مقطع حساس و مهم جوانان خوش‌فکر و باانگیزه با روایت‌گری دستاوردهای دولت، بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، امروز، دوم اسفند‌ماه در نشست گفت و شنود استاندار با جوانان، گفت: جوانان همیشه معجزه‌گر بودند و در هر جا فعالیت داشتند منشأ اثرات فراوانی بودند و به‌خوبی خود را اثبات کرده و نتایج خارق‌العاده‌ای از فعالیت آن‌ها حاصل شده است.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، افزود: حضرت علی اکبر (ع) نمونه کامل جوانی شجاع، خوش‌صورت و خوش‌سیرت و الگوی شایسته برای جوانان است. این موضوع باعث شد تا در تقویم ایران سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان نامگذاری شود و جوانان او را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: حضرت علی اکبر (ع) با همه شکوه و جلال خود منشأ وحدت و ترویج اخلاق اسلامی بود و همواره بهترین و شایسته‌ترین الگو برای جوانان است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: شما جوانان ایران اسلامی به هویت تاریخی خود افتخار کنید در حکومت سیاسی غرب برای جوانان خود الگوی نداشتند و به الگوهای ساختگی متوسل شدند اما نظام اسلامی الگوهای بسیاری برای جوانان دارد که حضرت علی اکبر(ع) نمونه بارز این الگوهاست.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه و جهان، گفت: با وجود اینکه در موقعیت بسیار استراتژیکی در جهان هستیم. اما با وجود جوانان این مرز و بوم، امن‌ترین کشور در دنیا بوده و به واسطه خلاقیت جوانان، در همه عرصه‌ها در حال پیشرفت هستیم. 

بهرام‌نیا اضافه کرد: در این عصر که عصر تکنولوژی است، جوانان نخبه این کشور با همه توان برای ارتقای جایگاه کشور در جهان تلاش می‌کنند. در نهایت در این عصر، کشورهایی موفق هستند که در بحث تجاری‌سازی علوم خوب عمل کردند. 

وی اظهار کرد: با همت جوانان اکنون بیش از ۹۰ درصد تسلیحات و تجهیزات نظامی در داخل کشور تولید می‌شود، این در حالی است که قبل از انقلاب تنها ۵ درصد تجهیزات و تسلیحات نظامی در داخل کشور تولید می‌شد. همچنین در حوزه فناوری هسته‌ای در رتبه پنجم جهان و در هوا و فضا در ردیف ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم.

استاندار ایلام با اشاره به پمپاژ یأس و ناامیدی دشمن برای کمرنگ کردن انتخابات، گفت: بیت‌‌الغزل دولت سیزدهم استفاده از جوانان مؤمن، مخلص و انقلابی است بنابراین در این مقطع حساس و مهم جوانان خوش‌فکر و باانگیزه با روایت‌گری دستاوردهای دولت، بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

انتهای پیام
captcha