۲۵ هزار نفر در قزوین مجری برگزاری انتخابات هستند
کد خبر: 4200982
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

۲۵ هزار نفر در قزوین مجری برگزاری انتخابات هستند

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با پیش‌بینی ۱۰۹۶ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی بیش از ۲۵ هزار نفر به‌عنوان مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری اننتخابات در این استان فعالیت می‌کنند.

کاظمی معاون استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، امروز، یکم اسفند در مراسم معارفه فرماندار جدید قزوین گفت: از زمانی که فرآیند انتخابات آغاز شده مجموعه اقداماتی که باید در حوزه انتخاباتی استان انجام می‌شد صورت گرفته و با آمادگی کامل شرایطی مهیا شده تا در مسیر راهبردهای چهارگانه رهبری حرکت کرده و انتخاباتی باشکوه رقم بخورد در این راستا امروز اسامی نهایی نامزدها به وزارت کشور اعلام می‌شود و از فردا آگهی فعالیت‌ها صادر خواهد شد.

وی اظهار کرد: در هیئت های اجرایی، نظارتی و بازرسی و دستگاه‌های امنیتی تلاش زیادی شده که این رویداد به‌خوبی برگزار شود و در هجمه و شرایط سنگینی که دشمنان ایجاد کرده با جرئت می‌توان گفت همه سلایق سیاسی امروز نماینده دارند و رقابت واقعی محقق شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: در استان قزوین همه ظرفیت‌ها به‌کار گرفته شده و رسانه‌ها نیز همراه هستند و آماده برگزاری شایسته انتخابات در سه حوزه انتخابیه هستیم. ۲۵ هزار نفر از مجریان برگزاری انتخابات در استان کمک می‌کنند تا این رویداد به‌خوبی رقم بخورد و رأی گیری در ۱۰۹۶ شعبه که ۸۶۰ شعبه اخذ رأی به‌صورت ثابت و ۲۵۶ شعبه سیار است انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: مدارک هویتی در این دوره تغییر کرده و پنج مدرک برای رأی‌گیری قابل قبول است و در استان نیز بستر الکترونیکی انتخابات مهیا شده و تلاش کردیم شعب رأی‌گیری نسبت به دوره قبل افزایش یابد تا بتوانیم پوشش خوبی داشته باشیم.

این مسئول گفت: در راستای تحقق عدالت تبلیغاتی بستر خوبی مهیا شده و ظرفیت‌ها و امکانات دولتی می‌تواند در اختیار همه نامزدها باشد و سه کانال تلویزیونی هم پیش‌بینی شده و در حال ضبط مناظره داوطلبان هستیم و از ابتدای این هفته ضبط مناظره‌ها آغاز شده که ابتکار جدیدی است و به تشخیص گزینه اصلح کمک خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در پایان اظهار کرد: در برگزاری انتخابات انسجام کامل مدیریتی، شهرداران و بخشداران و فرمانداران و سایر دست‌اندرکاران ایجاد شده تا انتخابات با بهترین شکل ممکن برگزار شود.

انتهای پیام
captcha