گرامیداشت سالگرد خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4200952
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

گرامیداشت سالگرد خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد + عکس

مراسم سالگرد خاکسپاری پیکر شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی خرم‌آباد با حضور جمعی از اساتید و دانشجومعلمان این دانشگاه برگزار شد.

مراسم سالگرد خاکسپاری شهید گمنام دانشگاه فرهنگیان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مراسم سالگرد خاکسپاری پیکر شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان، امروز، یکم اسفندماه با حضور حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در گلزار شهید گمنام واقع در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد.

این برنامه از سوی کانون شاهد و ایثار، مکتب سلیمانی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد و دانشجومعلمان و اساتید این دانشگاه با حضور بر مزار شهید گمنام دانشگاه فرهنگیان با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.

در این مراسم شجاع عربان، سرپرست مدیریت امور پردیس‌های استان لرستان، حجت‌الاسلام هادی گراوند، مسئول نهاد مقام و معظم رهبری، زهرا حقیقت‌منش، مسئول حراست دانشگاه فرهنگیان استان لرستان، مهتاب چنگایی، سرپرست پردیس آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان و دانشجومعلمان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha