معرفی شهدای رسانه در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد
کد خبر: 4200615
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

معرفی شهدای رسانه در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی با تأکید بر لزوم معرفی شهدای رسانه، گفت: معرفی شهدای رسانه تاکنون انجام نشده و با توجه به اثرگذاری آن ضرورت دارد از ظرفیت انجمن فعالان رسانه برای معرفی این شهدا استفاده شود.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عصر یک‌شنبه، ۲۹ بهمن‌ماه در نشست خبری با انجمن فعالان رسانه لرستان با موضوع برگزاری یادواره شهدا رسانه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، گفت: هدف ما فعال کردن رسانه‌ها در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه معرفی شهدای رسانه تاکنون انجام نشده است، افزود: معرفی شهدای رسانه نه تنها برای کشور بلکه در کل دنیا اثرگذار  است.

هاشمی با بیان اینکه با معرفی شهدای رسانه به رسانه‌های دنیا اعلام می‌کنیم که این شهدا الگوی رسانه‌های ما هستند، اضافه کرد: معرفی شهدای رسانه در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و از ظرفیت انجمن فعالان رسانه‌ای در راستای معرفی این شهدا استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در خط مقدم تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: در راستای معرفی شهدای رسانه همکاری‌های لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha