پویش معرفی شهدای رسانه در لرستان راه‌اندازی شود
کد خبر: 4200614
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
ویژه خبرنگاران؛

پویش معرفی شهدای رسانه در لرستان راه‌اندازی شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در حاشیه برگزاری یادواره شهدای رسانه، پویشی ویژه اصحاب رسانه با رقابت آثار تولیدی رسانه‌ها در عرصه معرفی شهدای رسانه راه‌اندازی شود.

اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، ۲۹ بهمن‌ماه در نشست خبری با انجمن فعالان رسانه که در بنیاد شهید استان لرستان با موضوع برگزاری یادواره شهدا رسانه برگزار شد، گفت: اصحاب رسانه در جایگاه والایی قرار دارند و از قوی‌ترین تیم رسانه‌ای در کشور از لحاظ کمی و کیفی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای رسانه نیازمند یک خروجی اثربخش همچون کتاب و... است، افزود: باید کارهایی قوی و اثربخش انجام و در این راستا کمیته علمی ـ پژوهشی راه‌اندازی شود.

روانشاد با بیان اینکه کمیته اجرایی، هنری، اطلاع‌رسانی و پشتیبانی از دیگر کمیته‌هایی است که باید تشکیل شود، اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود روز ۲۲ اسفند که روز شهدا است، پوستر شهدای رسانه رونمایی شود.

روانشاد با بیان اینکه مراسمی برای جانبازان خبرنگار و پیشکسوتان رزمنده که با شهدای رسانه خاطره دارند نیز برگزار شود، تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌ای با محوریت شهدای رسانه ویژه اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های جانبی است که نیازمند برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام
captcha