محیط زیست بستر درس‌آموزی عظمت پرودگار است
کد خبر: 4200611
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
سقاچی:

محیط زیست بستر درس‌آموزی عظمت پرودگار است

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس، محیط زیست را بستر درس‌آموزی عظمت پروردگار دانست و گفت: محیط زیست می‌تواند برای ایجاد امید و تشویق جوانان و نوجوانان این سرزمین و ایجاد حب به خدا دوستی و عشق به پروردگار موثر باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس امروز، 29 بهمن در نشست شورای اداری اداره‌کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: محیط زیست بستر درس‌آموزی عظمت پرودگار است و می‌تواند برای ایجاد امید و تشویق جوانان و نوجوانان این سرزمین و ایجاد حب به خدا دوستی و عشق به پروردگار موثر باشد.

وی با بیان اینکه همه هستی خلق شده برای انسان و مسخر انسان است، افزود: خداوند برای انسان ظرفیت را آماده کرده است اما متاسفانه انسان از این ظرفیت استفاده نمی‌کند.

سقاچی ادامه داد: انسان تا جایی می‌رود که ملائک به مقام او غبطه می‌خورند و این ظرفیت انسان است که بسیار متعالی است و آن ظرفیت خلیفه اللهی است. انسان باید تلاش کند و به مقام خلیفه اللهی برسد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه را لازم و ضروری دانست و اضافه کرد: با عنایت به آیات قرآن کریم بهترین ارتباط با خدا نماز است ضمن اینکه خداوند در همین قرآن کریم تأکید فرموده است هر کس که از ذکر خداوند متعال دوری کند، زندگی بر او سخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha