انقلاب اسلامی قواعد بین‌المللی را تحت‌ تأثیر قرار داد
کد خبر: 4200204
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

انقلاب اسلامی قواعد بین‌المللی را تحت‌ تأثیر قرار داد

محمد پیری گفت: انقلاب اسلامی ایران نه‌ تنها سرنوشت کشورمان و ملت را تغییر داد و اسلام را به حکومت نشاند، بلکه در قواعد بین‌المللی و جهانی نیز تأثیر شگرف بر جای گذاشت.

محمد پیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندآب، شب گذشته، 27 بهمن‌ماه در جشن بزرگ اعیاد شعبانیه، گفت: انقلاب اسلامی ایران نه‌ تنها سرنوشت کشورمان و ملت را دستخوش تغییر قرار داد بلکه قواعد حاکم بر جامعه بین‌المللی را دچار دگرگونی و تحول کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه عرف نظام بین‌المللی را بر هم زد، تا آنجا که شاهد هستیم راه برای تک قطبی شدن جهان بسته شد و در عمل نظم نوین جهانی که خواسته و ابتکار آمریکا بود متلاشی کرد.

پیری اضافه کرد: آمریکا سعی در تحمیل نظام نوین مبتنی بر سیاست‌های خود را بر جهان داشت، ولی با ظهور انقلاب اسلامی نتوانست کاری از پیش ببرد چرا که این نظام الهی را مقابل خود می‌دید.

وی بر لزوم اهتمام در راستای جهاد تبیین و روشنگری درباره اهمیت پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید کرد و گفت: به واسطه پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چشمان جهانیان در مقابل ظلم و ستم گشوده شد و نقشه‌های درازمدت و ستم‌کارانه ابرقدرت‌ها در نطفه خنثی شد.

انتهای پیام
captcha