ولایت فقیه عامل ایستادگی ایران مقابل سفاکان جهان است
کد خبر: 4200163
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ولایت فقیه عامل ایستادگی ایران مقابل سفاکان جهان است

حجت‌الاسلام میثم فیاضی گفت: 45 سال است که در مقابل سفاکان عالم ایستاده‌ایم که این مهم به واسطه وجود ولایت فقیه امکان‌پذیر شده است.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 27 بهمن در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: خداوند متعال برای انسان حرمت ویژه‌ای قائل بوده و حساسیت زیادی نسبت به آن دارد و بشریت را ناموس خود می‌داند.

وی ادامه داد: خداوند متعال نسبت به انسان غیرت دارد و برای او برنامه‌ریزی خوبی کرده و او را برای هیچ و پوچ خلق نکرده است و حتی بعد از آفرینش نیز نسبت به خود احسنت فرموده است، از این جهت برای انسان‌ها انبیای الهی و پیامبران را فرستاد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان میلاد با سعادت امام زمان(عج) قرار گرفته‌ایم، اضافه کرد: اهل بیت(ع) انسان را از ظلمت و تاریکی محض نجات می‌دهند و به سمت روشنی، سعادت و معنویت و نورانیت سوق می‌دهند.

وی ادامه داد: مسلمانان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی به امام زمان (عج) عشق بی‌اندازه‌ای دارند و هر لحظه منتظر ظهور ایشان هستند چراکه بر این باور هستند بدون امام نمی‌‌توان زندگی سالم و بانشاط داشت و در مقابل مستکبران عالم ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه همه جهانیان حتی اولیای الهی نیز منتظر ظهور منجی عالم بشریت هستند، ادامه داد: پیامبراکرم (ص) و امیرالمومنین(ع) نیز در انتظار ظهور هستند و در این ارتباط فرمایشات ارزشمندی داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم تلاش برای شناخت حضرت ولی‌عصر(عج) تاکید کرد و بیان داشت: ایشان از چنان جایگاه و شخصیت رفیعی برخوردار هستند که یکایک ائمه معصوم(ع) درباره اهمیت ظهور ایشان فرمایشاتی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در صورت نبود امام، پیشوا و رهبر جامعه به قهقرا می‌رود، ادامه داد: در غزه همه شاهد هستیم چه اتفاقات خونینی رخ می‌دهد که این موضوع از نبود رهبری مقتدر و سیاستمدار سرچشمه می‌گیرد.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه ایران بعد از انقلاب اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه و اعتقاد به امام زمان(عج) در مقابل دشمنان خود به ویژه آمریکای جهانخوار ایستادگی می‌کند، گفت: 45 سال است که در مقابل بزرگترین سفاکان جهان ایستاده‌ایم.

وی یکی از برکات انقلاب را تفکیک اسلام ناب محمدی و اسلام ناب آمریکایی عنوان کرد و گفت: شکستن شاخ استکبار، افشای ماهیت پوچ تفکر غربی، تثبیت نظام اسلامی و مردم‌سالاری دینی را از جمله برکات انقلاب اسلامی می‌دانند.

انتهای پیام
captcha