۹۱۱ مددجوی کردستانی مستمری بگیر تأمین اجتماعی شدند
کد خبر: 4199871
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

۹۱۱ مددجوی کردستانی مستمری بگیر تأمین اجتماعی شدند

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفـت: با کمک این نهاد تاکنون ۹۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت مستمری بگیر تأمین اجتماعی شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده‌اند.

نشست مدیرکل تامین اجتماعی کردستان با مدیرکل کمیته اماداد

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان امروز، 25 بهمن در دیدار با مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کردستان گفت: یکی از خدمات این نهاد پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد کردستان هم اکنون حق بیمه هزار و ۶۲۰ نفر از مددجویان را به صورت ماهیانه پرداخت می‌کند، افزود: این نهاد طی ۱۱ ماهه امسال بیش از ۹ میلیارد تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی این افراد پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: این افراد شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغالی هستند که در سنوات قبلی سهمیه پرداخت بیمه آنها را داشته‌ایم.

وی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان تاکنون ۹۱۱ مددجو بازنشسته شده و هم اکنون مستمری بگیر تأمین اجتماعی هستند و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده‌اند.

طوسی در پایان گفت: براساس تفاهم‌نامه جدید با سازمان تأمین اجتماعی سهمیه پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی ۳۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار به این نهاد داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha