ایجاد قرارگاه مقاومت مردمی مهمترین دستاورد سپاه در سمنان است
کد خبر: 4199764
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
فرمانده سپاه سمنان:

ایجاد قرارگاه مقاومت مردمی مهمترین دستاورد سپاه در سمنان است

منصور شوقانی با بیان اینکه توانمندسازی و کارآفرینی از رسالت‌ها و اقدامات سپاه استان سمنان است، گفت: قرارگاه مقاومت مردمی و امنیت پایدار در راستای ارتقای امنیت عمومی استان از دیگر اقدامات سپاه در سال جاری بوده است.

منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان سمنان، 24 بهمن‌ماه در دیدار جمعی از مسئولان سپاه استان با حجت‎الاسلام مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه توانمندسازی و کارآفرینی از رسالت‌ها و اقدامات سپاه استان است، گفت: ۷۵۰ صندوق‌ قرض‌الحسنه اشتغال‌زا در استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های دولتی برای اشتغال در استان از دیگر این اقدامات است که در این راستا قرارگاه مقاومت مردمی و امنیت پایدار در راستای ارتقای امنیت عمومی استان از دیگر اقدامات سپاه در سال جاری بوده است.

فرمانده سپاه استان سمنان از ایجاد قرارگاه محرومیت‌زدایی و سازندگی در راستای بسیج آب‌رسانی و جهاد روشنایی در استان خبر داد و افزود: هدف این طرح‌ها خدمت‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار است.

شوقانی تکمیل پروژه‌های راه، پل‌سازی و مرمت ابنیه به خصوص در مناطق کمتر برخوردار را از دیگر اقدامات سپاه استان سمنان برشمرد و افزود: قرارگاه اردوهای تعالی‌بخش مهمترین برنامه سپاه استان است که بر این اساس برنامه‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت در راستای جهاد تبیین از سایر اقدامات سپاه محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha