دعوت امام جمعه و استاندار قزوین از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 4199115
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۹

دعوت امام جمعه و استاندار قزوین از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در پیامی مشترک مردم را به حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن فرا خواندند.

امام جمعه و استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، در بیانیه مشترک آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین و محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین آمده است:

تقارن مبعث رسول گرامی اسلام(ص) با چهل‌وپنجمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه هموطنان و به‌ویژه به مردم شریف استان قزوین تبریک عرض می‌کنیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حضور پرشور و با بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجب تقویت وحدت و همدلی و همچنین خنثی شدن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خواهد شد و انشاءالله با حضوری پرشور در راهپیمایی نشان می‌دهیم در انتخابات مهم ۱۱ اسفند ماه با عمل به وظیفه دینی و انقلابی خویش، انتخاباتی پرشوری را رقم خواهیم زد.

در پایان این پیام آمده است: این روزها مردم بی‌دفاع غزه زیر شدیدترین حملات وحشیانه از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند و ان‌شاالله با حضور پرشور، ضمن حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و جبهه مقاومت، دین خود را نسبت به بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن ادا خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha