مردم شایسته دریافت بهترین خدمت هستند
کد خبر: 4199036
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
معاون استاندار لرستان:

مردم شایسته دریافت بهترین خدمت هستند

احسان یاوری با اشاره به اینکه مردم شایسته دریافت بهترین خدمت هستند، گفت: امیدوارم با تلاش و برنامه‌ریزی‌ شاهد ارائه خدمات بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری به مردم شریف خرم‌آباد باشیم.

احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، 21 بهمن‌ماه در آیین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی، خدماتی شهرداری خرم‌آباد، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: مطالبه مردم در آستانه پیروزی انقلاب، استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود و اکنون پس از ۴۵ سال شاهدیم که ایران اسلامی با تکیه بر داشته‌ها روی پای خود ایستاده و ندای استقلال را به گوش همه جهانیان رسانده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران هیچ‌گونه وابستگی سیاسی و نظامی به بیگانگان ندارد و مردم آزادی فکر و اندیشه داشته و محدودیتی در اعلام نظرات خود ندارند، تأکید کرد: امروز تمام ارکان حکومت با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم مشخص می‌شوند و در انتخابات پیش‌ رو شاهدیم که از تمام گروه‌های سیاسی و از اقوام و طوایف نماینده در میان نامزدها داریم.

یاوری با اشاره به اینکه مردم شایسته دریافت بهترین خدمت هستند و باید با تمام توان به مردم خدمت خالصانه داشت تا رضایت آن‌ها را به‌دست آورد، تصریح کرد: امیدوارم با تلاش و برنامه‌ریزی‌ شاهد ارائه خدمات بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری به مردم شریف خرم‌آباد باشیم.

مسئولان خدمت خالصانه را سرلوحه کار خود قرار دهند

در ادامه این آیین نیز داریوش بارانی‌بیرانوند، شهردار خرم‌آباد با گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: ایران اسلامی پس از سال‌ها از سد استعمار نظام زورگوی امپریال خارج شد که باید آن را قدر دانست، امروز وظیفه مسئولان سخت‌تر است و باید خدمت خالصانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه ۴۰ میلیارد تومان پروژه در مجموعه شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: از این میزان اعتبار، ۳۷ میلیارد تومان در پروژه‌های شهری خرم‌آباد تا پایان سال هزینه خواهد شد.

بارانی‌بیرانوند با اشاره به افتتاح دو پروژه ورزشی در شهرداری منطقه ۳ تصریح کرد: در سال آینده جایگزین‌های متعددی برای تقاطع غیرهمسطح خرم‌آباد پیش‌بینی و تقاطع غیرهم‌سطح جاویدالاثر این شهرستان تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه پروژه‌های امروز از نوع هوشمندسازی، عمرانی و بازآفرینی هستند، گفت: امروزه هوشمندسازی یک الزام است و همه ما مکلف به پیروی از مسائل و موارد مرتبط به هوشمندسازی در حوزه‌های مختلف همچون پایش، خدمات و... هستیم.

بارانی‌بیرانوند به بازآفرینی شش هکتار بافت تاریخی شهر خرم‌آباد اشاره و اظهار کرد: بهسازی و بازآفرینی مناطق فرسوده و حاشیه‌ای خرم‌آباد در دستور کار قرار دارد، کارخانه شن و ماسه شهرداری امروز کلنگ‌زنی می‌شود که با بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۶۰ میلیارد تومان از هدررفت سرمایه‌های شهرداری جلوگیری می‌شود.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه زمین پادگان ۰۷ تفکیک و برای اجرا ابلاغ شده است، ابلاغی که براساس آن سهم شهرداری و مردم کمتر از هفت هکتار است، ادامه داد: تلاش مجموعه مدیریت ارش استان و همچنین تیم شهری بر تحقق مطالبه عمومی مردم مبنی بر نجات این عرصه است، از این‌رو جلسات بسیاری انجام و در نهایت هفته گذشته به توافق جدیدی رسیدیم.

وی بیان کرد: براساس این توافق سهم شهر خرم‌آباد از هفت هکتار به ۱۰ هکتار افزایش خواهد یافت که از سه طرف به فضای عمومی دسترسی دارد.

انتهای پیام
captcha