دشمن از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی وحشت دارد
کد خبر: 4198790
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

دشمن از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی وحشت دارد

فرمانده سپاه همدان گفت: امروز همه یک تکلیف داریم، اینکه در این جنگ ترکیبی مقابل دشمن بایستیم و این ایستادگی حضور پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند است، این حق مردم است که برای داشتن کشور قوی باید حضور قوی در انتخابات داشته باشند در این صورت امنیت پایدار و وحدت ایجاد می‌شود چراکه دشمن از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی وحشت دارد.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)به گزارش ایکنا از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، امشب ۱۹ بهمن‌ماه در یادواره ۱۴ شهید روستای دینگله کهریز و بزرگداشت علما و مربیان قرآن کریم این روستا، اظهار کرد: در تاریخ معاصر آیت‌الله کاشانی وقتی حرکت خود را آغاز کرد متاسفانه با اختلافی که با مصدق پیدا کردند مسیر انقلاب متوقف شد، اما امام خمینی(ره) با تمام مشکلات، حرکت بزرگ انقلاب اسلامی را در سال ۱۳۴۲ آغاز کرد، مردم هم پای کار آمدند اما رژیم با از تبعید امام به ترکیه و عراق درصدد جلوگیری از انقلاب شد.

وی افزود: وقتی خبرنگار خارجی از امام پرسیدند که شما با چه می‌خواهید انقلاب کنید امام فرمودند سربازان من در گهواره هستند، همین سربازان در انقلاب ۵۷ پای کار آمدند. در جای دیگر خبرنگاری همین سوال را از امام می‌پرسد، مام می‌فرماید من فقط خدا را دارم و امت را.

فرمانده سپاه همدان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با سه باوری که در وجود خود داشت توانست انقلاب اسلامی را راهبری کند، بیان کرد: باور و اعتقاد عمیق به خداوند که هر چه رقم می‌خورد را از جانب خدا می‌دانست دوم باور به مردم که این باور دو طرفه بود، باور سوم هم باور به خود بود، این سه باور حرکت انقلاب اسلامی را تسریع کرد.

مجیدی گفت: وقتی که باور به خدا داشته باشیم در تمام شرایط سخت خدا را از یاد نخواهیم برد. امام(ره) می‌فرماید اگر همه مردمی که الان درود بر خمینی می‌گویند اگر برعکس شود بازهم در اعتقاد من تأثیری ندارد، این نشان از اعتقاد امام به خداوند بود، اما اگر این باور برای یک رهبر وجود داشته باشد و باور مردم نباشد همچون دوران امام علی(ع) می‌شود که ایشان خانه نشین شدند.

وی با بيان اینکه بعد از انقلاب بعثت آغاز شد، اسهره کرد: امروز رهبر انقلاب فرمودند دعوت کننده و دعوت شونده هر دو هنوز هم هست و بعثت ادامه دارد، بعد از انقلاب تصور همگان این بود که پس از دو یا سه سال جمهوری اسلامی به سوی شرق یا غرب حرکت می‌کند، اما انقلاب در آرمان‌های خودش ثبات قدم داشت. اینکه می‌گوییم امام خمینی از زمان خودش جلوتر است در این موارد است، در هیچ جای جهان وقتی انقلابی صورت بگیرد دوباره رأی گیری نمی‌کنند اما پس از پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن دوباره در ۱۲ فروردین رای گیری می‌شود که مردم همه با ۹۸ درصد آرا جمهوری اسلامی را تایید می‌کنند.

مجیدی با بیان اینکه این نگاه ظریف امام توجه به مردم را نشان می‌دهد که گفتند خود مردم بابد انتخاب کنند، تأکید کرد: امام در ابتدای انقلاب اسلامی یک روش بسیار ماهرانه برای انقلاب اسلامی پیش رو گرفت و آن دشمن شناسی بود، چرا که متوجه شد برای ادامه پیشرفت انقلاب باید تشکل‌هایی ایجاد شوند که توسط مردم مدیریت شود همچون سپاه، بسیج، کمیته امداد و بنیاد شهید و ... تمام این تشکیلات برای این بود که امام می‌دانستند دشمنان نگاه طمعشان از ایران مرتفع نمی‌شود.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه امروز سالروز عملیات والفجر ۸ است، بیان کرد: در طی این عملیات که در چندین مرحله انجام شد اما موفقیت آمیز نبود، پیش از عملیات والفجر ۸ دستوری مبنی بر همکاری سپاه و ارتش صادر شد و نیروی زمینی و هوایی راه‌اندازی شد و در شب ۲۰ بهمن سال ۶۴ این عملیات رقم خورد. با نگاهی بر این عملیات و عملیات‌هایی که عراق ایجاد کردند این بود که آنها هدف و نگاهشان این بود که شهرهایی از جمله خوزستان را جدا کنند، اما اینکه آنها موفق نشدند طی ۸ سال دفاع مقدس حتی یک شهر از جمله آبادان را جدا کنند، به این دلیل بود که ارتش و سپاه با دانستن این هدف بعثی‌ها توانستند شکل عملیات را طراحی کنند.

مجیدی یادآور شد: در دانشگاه‌های نظامی دنیا می‌گویند در رودخانه‌های بزرگ که سرعت بالایی دارند امکان انجام عملیات نیست، اما کارشناسان ما با کار اطلاعاتی بزرگی که شامل ۷۰۰ تیم اطلاعاتی در فاو مسیر و سرعت آب را بررسی کردند این عملیات شکل گرفت و با حضور ۲ هزار غواص بعد از تصرف سرپل و گرفتن فاو انجام شد و برای اولین بار اجازه ندادیم نیروی دریایی عراق در آب‌های خلیج فارس حرکت کند.

وی گفت: تدابیری که برای انجام این عملیات انجام گرفت به این دلیل بود که بسیار هوشمندانه بود، امروز در سپاه به نام حفاظت اطلاعات نامگذاری شد چرا که از اطلاعات این عملیات به خوبی محافظت شد، همانطور که در عملیات طوفان‌الاقصی حماس دیده می‌شد، رزمندگان حماس و غزه همچون عملیات ما در والفجر ۸ از کمترین امکانات بهره‌مند بودند در منطقه‌ای محدود این عملیات برنامه ریزی شد که انتقام خون کسانی که طی این ۷۵ سال ریخته شده را بگیرند. تا هیمنه اطلاعاتی رژیم صهیونیست، استکبار جهانی و آمریکا را در هم شکستند، وحشی‌گری‌های امروز آنها به خاطر این شکست بود.

مجیدی با اشاره به اینکه در همان روزهای اول آمریکا با حضور خود در اسرائیل حمایت خود را نشان دادند تا به این جسد مرده جان بدهند، گفت: امروز یمن همان کار را انجام می‌دهد که فلسطین آغاز کرد. یمن که نه نیروی هوایی و نه زمینی دارد تا امروز ۵۰ کشتی آمریکایی را مورد اصابت قرار داده و این برای آمریکا شکست است. یمن با تکلیف شرعی خود از فلسطین حمایت می‌کند و این یعنی قدرت و این قدرت را شهید سلیمانی در منطقه ایجاد کرد و هسته‌های مقاومت را ایجاد کرد.

وی اشاره کرد: از تمام این مقاومت‌ها دشمن یک نتیجه گرفته که تمام توان خود رل به کار گرفته که مردم پای صندوق‌های رأی نیایند، به فرموده رهبری توپخانه دشمن روی انتخابات است. آنها به دنبال پایین آوردن مشارکت هستند‌.

فرمانده سپاه همدان گفت: امروز همه یک تکلیف داریم، اینکه در این جنگ ترکیبی مقابل دشمن بایستیم و این ایستادگی حضور پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند است، این حق مردم است که برای داشتن کشور قوی باید حضور قوی در انتخابات داشته باشند در این صورت امنیت پایدار و وحدت ایجاد می‌شود. دشمن از حضور مردم در پای صندوق‌های رای وحشت دارد. مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد اما کارهای بزرگی انجام شده، دولت کارهای بزرگ و خوبی را انجام داده، این مشکلات با حضور پرشور در انتخابات قابل رفع شدن است.

یادآور می‌شود؛ یادواره ۱۴ شهید والامقام این روستا که ۳ تن از این شهدا خانم هستند، هر سال در محل این روستا برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha