همایش رأی اولی‌ها با محوریت «جشن تکلیف سیاسی» در سنندج برگزار شد
کد خبر: 4198666
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

همایش رأی اولی‌ها با محوریت «جشن تکلیف سیاسی» در سنندج برگزار شد

همایش رأی اولی‌ها با محوریت جشن تکلیف سیاسی برای ۷۰۰ دانش‌آموز پسر سنندجی امروز، 18 بهمن در محل مجتمع حضرت امام خمینی (ره) اداره کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

هاشم ناظمی‌‍جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان امروز ، ۱۸ بهمن در مراسم جشن تکلیف سیاسی ویژه رأی اولی‌ها که در مجتمع امام خمینی(ه) برگزار شد، با تبریک فرارسیدن چهل‌و‌‌پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان کردستان را پیشرو در تمامی عرصه‌ها توصیف کرد.

وی با بیان اینکه این دانش‌آموزان در عرصه سیاسی و فرهنگی نیز فعال هستند، افزود: رأی اولی‌های کردستان نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا خواهند کرد.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش کردستان مشارکت مردم در فعالیت‌های اجتماعی همچون انتخابات را نشانه دلسوزی آنان برای ارتقای کشور در همه ابعاد دانست و بیان کرد: شما دانش‌آموزان باید همانند پدران و مادران خود که دلسوز کشور بوده اند، به‌ مسیر آبادانی و پیشرفت و ترقی ایران متعهد باشید.

وی با اشاره به ضرورت انتخابات و انتخاب افراد نخبه برای اداره کشور، گفت: هر چه این ضرورت توسط آحاد جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد قطعا زمینه ارتقای کشور در تمام ابعاد فراهم خواهد شد.

ناظمی‌جلال در پایان گفت: در یازدهم اسفند ماه همه ما با تعهدی که برای آبادانی این سرزمین داریم در پای صندوق های رای حضور پیدا خواهیم کرد و دشمنان این نظام و انقلاب را بار دیگر مأیوس خواهیم کرد.

یادآور می‌شود؛ اجرای گروه دف نوازی و اجرای جنگ شادی شعبده‌‌بازی از جمله دیگر برنامه‌های همایش رأی اولی‌های سنندج بود و در حاشیه این جشن، پسران سنندجی با اثر انگشت خود روی پوستر همایش، جلوه‌‌های زیبایی از مشارکت را پدیدار کردند‌.

انتهای پیام
captcha