یادواره شهدای روستای عشایری بیوران در سردشت برگزار شد
کد خبر: 4198533
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

یادواره شهدای روستای عشایری بیوران در سردشت برگزار شد

یادواره شهدای روستای عشایری بیوران با حضور اقشار مختلف مردم امروز، 18 بهمن در سردشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت امروز، 18 بهمن‌ماه در یادواره شهدای روستای عشایری بیوران سردشت که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران به‌مناسبت دهه فجر برگزار شد، گفت: امنیت و آرامشی که امروز در جای جای کشورمان موج می‌زند در سایه خون شهدا به دست آمده است.

وی با بیان اینکه نسل جدید کشورمان باید شهدا را برای خود الگو قرار دهند و تا جایی که می‌توانند راه آنها را ادامه دهند، اضافه کرد: امروز مسئولیت بزرگی بر دوش مردم کشورمان قرار گرفته است و آن هم تلاش برای انتخاب اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه سردشت گفت: باید تلاش کنیم افرادی صالح و دارای کارنامه درخشان را انتخاب کنیم تا بعد از اینکه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند جز برای خدمت به آحاد مردم گامی برندارند.

حجت‌الاسلام حمزه‌صحیحی برگزاری یادواره‌های شهدا را یکی از اساسی‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اضافه کرد: مسئولان باید در برگزاری این یادواره‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه همه ما می‌دانیم، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان است، گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه خون شهیدان پرثمر شده به طوری که دستاوردهای انقلاب بی‌نظیر است و شهدا اسوه‌های بصیرت، شجاعت و ایستادگی در جبهه حق هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی ایران، ثمره خون هزاران شهید از محبوب‌ترین بندگان خدا و بهترین فرزندان این ملت است.

انتهای پیام
captcha