انتخابات امسال به پدیده اجتماعی تبدیل می‌شود
کد خبر: 4197951
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
رئیس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای آذربایجان غربی :

انتخابات امسال به پدیده اجتماعی تبدیل می‌شود

رسول خداویردی‌وند کشتیبان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات امسال آن را به یک پدیده اجتماعی تبدیل خواهد کرد.

رسول خداویردی‌وند کشتیبان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رسول خداویردی‌وند کشتیبان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی، امروز 15 بهمن در نشست بصیرتی با عنوان « انتخابات، مشارکت حداکثری و اقتدار ملی» که با همت کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفت: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات پیش‌رو باعث خواهد شد این رویداد سیاسی به یک پدیده اجتماعی و تاریخ‌ساز تبدیل شود.

‌وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرموده‌اند «دانشگاه مبدا همه تحولات است»، بیان کرد: در ماه آینده یک پدیده اجتماعی در کشور رخ خواهد داد که دانشگاه به عنوان محور تحولات در کشور باید نقش خود را به خوبی ایفا کند و در این زمینه تاثیرگذار باشد و نباید در برابر چنین پدیده اجتماعی مهمی سکوت کرده و منفعل عمل کند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی وظیفه دانشگاه به عنوان پیشران تحولات اجتماعی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دانشگاهیان باید برای هدایت افکار عمومی تلاش کرده و به ایجاد شور و نشاط در جامعه کمک کنند‌‌‌؛ بنابراین لازم است که در راستای جهاد تبیین و گفتمان‌سازی گام بردارند.

وی ادامه داد: بدون تردید در کشورمان مشکلات و کاستی‌‌هایی وجود دارد که کسی آنها را نمی‌تواند انکار کند ولی باید نگاه منصفانه و دور از غرض‌ورزی نسبت به وضعیت کشورمان قبل و بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی داشته باشیم چراکه دستاوردهای انقلاب غیرقابل انکار است.

وی منشاء بسیار از مشکلات کشورمان را تحریم‌های دشمنان در ابعاد علمی، اقتصادی و سیاسی دانست و گفت: نظام سلطه در تلاش است به هر نحوی که می‌تواند به ایران اسلامی ضربه بزند بنابراین باید هوشیار بوده و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

خداویردی‌وند کشتیبان لازمه ورود موثر و قوی به انتخابات را کنار گذاشتن انتقادات و دلخوری‌ها و پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و گفت: چنانچه شهروند مسئولیت‌پذیری هستیم باید در این هنگامه حساس و برهه مهم نشان دهیم با انتخاب درست قادر هستیم ناکارآمدی‌ها را جبران کرده و کاستی‌ها را برطرف کنیم همچنین در مدیریت کشورمان تحول شگرفی را ایجاد کنیم.

انتهای پیام
captcha