مجلس قوی و انقلابی اقتدار کشور را تقویت می‌کند
کد خبر: 4197691
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

مجلس قوی و انقلابی اقتدار کشور را تقویت می‌کند

استاندار گیلان با بیان اینکه حضور و مشارکت بالا در انتخابات موجب افزایش قدرت و اقتدار نظام می‌شود، گفت: یک مجلس قوی و انقلابی می‌تواند اقتدار و قدرت کشور را نشان دهد، اگر می‌خواهیم کشور را از دست دشمنان حفظ کنیم باید حواسمان به توطئه‌های رسانه‌ای و تبلیغی دشمن باشد و با بصیرت پای انقلاب بمانیم.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار استان امروز، ۱۴ بهمن ماه در همایش شکوه انتخابات «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» در شهرستان فومن اظهار کرد: مجلس رکن است و یک مجلس قوی و انقلابی می‌تواند اقتدار و قدرت کشور را نشان دهد، اگر می‌خواهیم کشور را از دست دشمنان حفظ کنیم باید حواسمان به توطئه‌های رسانه‌ای و تبلیغی دشمن باشد و با بصیرت پای انقلاب بمانیم.

وی با بیان اینکه ما میراث‌دار شهدا و امام راحل هستیم و باید دست خائن‌ها را کوتاه کنیم، افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به ماست و دوست ندارد کشور به بلوغ فکری، سیاسی، اجتماعی و علمی برسد لذا باید در کنار هم و با مجلس و دولت قوی، کشوری قدرتمند داشته باشیم تا دشمن به کشور چشم طمع نداشته باشد.

استاندار گیلان تأکید کرد: دشمن در گذشته همواره ما را تهدید می‌کرد اما الان جرأت تهدید ندارد. ضمن آنکه باید بداند ما با بصیرت، آگاهی و حضور شکوهمند در انتخابات معادلات و محاسبات آنها را به هم می‌زنیم.

عباسی تصریح کرد: همه امور برگزاری انتخابات بر مبنای چهار راهبرد مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، امنیت، سلامت و شرایط رقابتی سالم مهیا شده است و در این راستا ۴۱ هزار نفر عوامل اجرایی، امنیتی، انتظامی و بازرسی صندوق‌ها برگزاری انتخابات در گیلان را مدیریت می‌کنند تا انتخاباتی پرشور در فضایی امن داشته باشیم و مردم با آگاهی شایستگان را برگزینند.

وی با تأکید بر اینکه ایستادگی ملت ایران طی این ۴۵ سال نشان از بصیرت و آگاهی شان دارد، تصریح کرد: دهه فجر جشن پیروزی انقلاب است و باید دستاوردهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قدر دانسته و برای جوانان تبیین شود و فراموش نکنیم که این انقلاب به راحتی به دست ما نرسیده است.

استاندار گیلان افزود: در موضوع برجام، دیپلماسی خارجی ما را سرگرم و هشت‌سال کشور را متوقف کردند اما امروز اجازه نمی‌دهیم دشمن ما را بازی دهد و هیچ اعتمادی به دیوارهای پوشالی و دست‌های چدنی مخملی دشمن نداریم چون هر چه دیدیم جنایت و خیانت بود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه به هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری و توان نخبگان جوان به دشمن اعتماد نشد و روی پای خود ایستادیم، تأکید کرد: امروز در دیپلماسی خارجی معطل چراغ سبز دیگران نماندیم، در شانگ‌های و بریکس عضو شدیم، انضباط مالی را مدیریت کرده و اجازه هرج و مرج ندادیم.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که در بخش‌های مختلفی چون علمی، پزشکی، تسلیحات نظامی، نانو، درمان انواع بیماری‌های سخت، سد سازی، پرتاب ماهواره به فضا و… جزو برترین‌ها در جهان هستیم که این پیشرفت‌های شگرف بخشی از دستاوردهای همین انقلاب اسلامی ایران است.

عباسی بیان کرد: امروز کشور ما بر پایه ارزش‌های اسلامی و انقلابی بنا نهاده شده و افق انقلاب به طور کامل روشن است دولت سیزدهم نیز در همین راستا مقتدرانه گام بر می‌دارد و در دستور کار قرار داده است.

استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت تلاش همه جانبه برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: حضور و مشارکت بالا در انتخابات، موجب افزایش قدرت و اقتدار نظام می‌شود.

انتهای پیام
captcha