انسجام و اتحاد ملت ایران یادآور دهه فجر است
کد خبر: 4197619
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
استاندار ایلام:

انسجام و اتحاد ملت ایران یادآور دهه فجر است

حسن بهرام‌نیا گفت: دهه فجر یادآور انسجام و اتحاد ملت ایران برای وقوع بزرگترین انقلاب قرن است که توسط امام راحل معجزه‌گر قرن به ثمر نشست.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛ حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، امروز، ۱۴ بهمن‌ماه در نشست «اخلاق مدیران در نظام اسلامی» ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر یادآور انسجام و اتحاد ملت ایران برای وقوع بزرگترین انقلاب قرن است که توسط امام راحل معجزه‌گر قرن به ثمر نشست.

وی با بیان اینکه در واقع در این ایام به مصداق فرمایش قرآن مجید حق آمد و باطل رفت به درستی که باطل از بین رفتنی است، افزود: در این دهه دستاوردهای چهار دهه پس از انقلاب اسلامی، تبیین و به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود. در واقع این دهه، دهه پیروزی خون بر شمشیر است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: دلاوران زیادی برای وقوع انقلاب اسلامی ایران و اعتلای ارزش اسلامی و دینی جان شیرین خود را فدا کردند‌. همه ما باید ادامه دهنده آرمان‌های امام راحل و خلف صالح وی، رهبر معظم انقلاب باشیم که عاقبت‌بخیری ما هم در سایه حرکت در این مسیر است.

وی با اشاره به برنامه‌های نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور بر سر مزار شهید گمنام واقع در استانداری، با شهدا تجدید میثاق کردیم که در مسیر آرمان‌های امام راحل، اعتلای ارزش‌های اسلامی و خدمتگذاری به مردم همه تلاش خود را به‌کار بگیریم.

استاندار ایلام با تأکید بر حضور پُرشور مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات، اظهار کرد: همه ما و مردم در ۲۲ بهمن‌ماه و انتخابات حضور حداکثری خواهیم داشت و بار دیگر اتحاد، انسجام و همدلی خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.

بهرام‌نیا در ادامه به مقایسه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران با حکومت شاهنشاهی ۲۵۰۰ پهلوی پرداخت و افزود: اقتدار و پیشرفت‌های روز‌افزون ایران اسلامی در همه زمینه‌ها، موجب شده عنوان «گزینه روی میز» ایالات متحده آمریکا علیه ایران اسلامی به درخواست برای میز مذاکره تغییر کند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به تعداد طرح‌های دهه فجر استان اشاره کرد و گفت: در ایام الله دهه فجر ۳۲۶ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳هزار ۷۹۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲هزار ۸۵۷ نفر به‌صورت (مستقیم و غیرمستقیم) در استان ایلام کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود. همچنین از مجموع ۲هزار ۸۵۷ شغل برای طرح‌های دهه فجر استان، ۳۶۸ شغل پایدار است.

بهرام‌نیا تأکید کرد: هر دولت یک گفتمان دارد، گفتمان دولت سیزدهم صادق الوعد‌بودن است در این دولت، وعده‌ها یکی پس از دیگری در حال محقق شدن است.

استاندار ایلام یادآوری کرد: منطقه آزاد مهران طرح جامع آن تدوین و هیئت مدیره در حال تشکیل است که پارک پروپیلن در این منطقه اجرا می‌شود در این پارک ۹۲ کارخانه راه‌اندازی و برای حداقل ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود. 

 بهرام‌نیا با اشاره به ضرورت مشارکت پرشور مردم در این انتخابات، گفت: با همکاری همه مردم، عوامل انتخابات و مدیران دستگاه‌های اجرایی شاهد انتخاباتی باشکوه خواهیم بود.

وی افزود: با آغاز روند انتخابات جلسات مستمری برای برگزاری انتخاباتی باشکوه برگزار شده است و بر این اساس در این انتخابات باید حول چهار محور مهم مقام معظم رهبری «سلامت»«امنیت» و «رقابت» و «مشارکت» در انتخابات حرکت کنیم.

استاندار ایلام اظهار کرد: بارها تاکید کردیم مدیران به واسطه مسئولیتی که دارند حق ندارند از هیچ کاندیدایی حمایت کنند که تا به امروز مدیران کل استانی و شهرستانی به این مهم که قانون است به‌خوبی عمل کردند.

وی با اشاره نشست هفته گذشته با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، گفت: در این نشست همه مدیران روابط عمومی یک یا چند اقدام شاخص دستگاه‌هایی که در آن فعالیت می‌کنند را ارایه دادند و در آن نشست مصوب شد همه مدیران روابط عمومی‌ها برای پمپاژ امید و امیدآفرینی عملکردهای شاخص را انعکاس دهند.

انتهای پیام
captcha