حضور در انتخابات تداوم راه شهداست
کد خبر: 4197477
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
امام جمعه موقت سمنان:

حضور در انتخابات تداوم راه شهداست

حجت‌الاسلام محمد باقر عبدوس با بیان اینکه حضور در انتخابات به منزله تداوم راه شهدا است، گفت: مردم باید با حضور در پای صندوق‌های رأی دسیسه‌های دشمن را خنثی کنند.

حجت الاسلام عبدوس امام جمعه موقت سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام محمد باقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان، ظهر امروز، 13 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه در دهه فجر باید یاد و خاطره شهدای انقلاب با برگزاری یادواره‌های شهدا گرامی داشته شود، اظهار کرد: فراموش نشود که انقلاب به دست مردمی به پیروزی رسید که برای رسیدن به این آرمان از خون خود گذشتند.

وی ادامه داد: در این برهه حساس کنونی باید راه و مسیر شهدا ادامه داشته باشد که در این راستا حضور پر شور در انتخابات اسفند ماه سال جاری یکی از این روشهاست.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه اگر چه مشکلاتی در کشور وجود دارد اما راه‌حل آن از مسیر وحدت می‌گذرد، اظهار کرد: در سایه وحدت می‌توان مشکلات را پشت سر گذاشت.

حجت‌الاسلام عبدوس حضور در انتخابات را یک وظیفه عمومی برشمرد و افزود: دشمن می‌کوشد تا با کم اهمیت جلوه دادن انتخابات بین نظام و مردم شکاف ایجاد کند که راه حل مقابله با این دسیسه انتخابات است.

به گفته وی؛ اگر شهدا برای رسیدن به استقلال و آزادی امروز جان فشانی کردند امروز وظیفه ما است که با حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی از پایمال شدن خون شهدا جلوگیری کنیم.

انتهای پیام
captcha