مردم رکن اصلی جشن‌های دهه فجر هستند
کد خبر: 4197382
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
فرمانده سپاه باروق:

مردم رکن اصلی جشن‌های دهه فجر هستند

فخرالدین حبیبی گفت: اقشار مختلف مردم مهم‌ترین و اصلی‌ترین رکن جشن‌های باشکوه دهه فجر هستند.

فخرالدین حبیبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروقبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فخرالدین حبیبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق، امروز 12 بهمن در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌‌های دهه فجر در این شهرستان برگزار شد، گفت: برگزاری جشن‌های ویژه دهه مبارک فجر با حضور خودجوش و حداکثری مردم نشان‌دهنده برقراری نظام مبتنی بر مردم‌سالاری در کشورمان است.

وی به اجرای 150 برنامه در طول دهه مبارک فجر با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی با محوریت مردم اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه‌ها در شهرستان باروق و روستاهای تابعه اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق به برپایی رژه خودرویی و موتوری با حضور کارکنان ادارات و بسیجیان، برپایی موکب‌های صلواتی و موکب‌های فرهنگی توسط هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی  همچنین مسابقات بومی و محلی و یادواره شهدا اشاره کرد.

حبیبی دیدار با یادگاران هشت سال دفاع مقدس، برپایی نشست‌‌های جهاد تبیین با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی، برپایی میز خدمت جهادی در مناطق کم‌برخوردار توسط ادارات و نهادها و حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه را یادآور شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم بر لزوم آغاز اقدامات تبیینی و روشنگرانه در راستای اهمیت حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: امسال نیز مانند دفعات قبل به طور قطع ملت ایران دشمنان انقلاب اسلامی را با حضور پرشور در حوزه‌های اخذ رای ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha