انقلاب هویت ملی و اسلامی ملت ایران با پیروزی احیا شد
کد خبر: 4197328
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
استاندار خراسان جنوبی:

انقلاب هویت ملی و اسلامی ملت ایران با پیروزی احیا شد

جواد قناعت گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، سبب احیای هویت ملی و اسلامی ملت ایران شد.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز  همزمان با نخستین روز ایام الله دهه فجر در دیدار نماینده ولی فقیه که با حضور معاونین استانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی همراه بود، ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، گفت: هر پدیده اجتماعی دستاوردهایی دارد و انقلاب اسلامی ملت ایران به اعتراف استراتژیست‌های غربی بزرگترین پدیده قرن است که دستاوردهای داخلی و خارجی فراوانی داشته است.

وی تأکید کرد: تبدیل شدن رهبری دنیوی به رهبری الهی با الگوی ولایت فقیه، استقرار حکومت مردم سالاری دینی، حاکمیت ارزش‌های معنوی در نظام جمهوری اسلامی ایران در عصر غلبه زر و زور، شکست طلسم جدایی مظاهر دین خواهی و تجدد خواهی و اثبات وحدت دینی، نفی سلطه طاغوت  و ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری در ملت ایران از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی است. 

قناعت اظهار کرد: شکست مرزهای علم در داخل کشور، تربیت انسان های صالح که فتح الفتوح انقلاب بود و ایجاد وحدت بین شیعه و سنی نیز  از دیگر دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

استاندار با بیان اینکه دهه فجر امسال 914 پروژه با بیش از 38 هزار میلیارد تومان در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی می شوند، تصریح کرد: از این تعداد 871 پروژه افتتاح می شوند و عملیات اجرایی 43 پروژه هم آغاز می گردد لذا برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.

وی اظهار با بیان اینکه در حکومت دینی بر پایه ولایت فقیه، علاوه بر توجه به موضوع‌های دنیوی بر امور معنوی هم تأکید می‌شود، افزود:حکومت مردم سالار دینی متکی بر آرای مردم و آموزه‌های دینی است و پیروزی انقلاب سبب احیای هویت ملی و اسلامی ملت ایران شد.

قناعت ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سبب ایجاد جرأت و جسارت در جوانان برای شکستن مرزهای علم و دانش شد لذا  امروز در جبهه مقاومت اسلامی شاهد وحدت شیعه و سنی در کشورهای منطقه هستیم و مقام معظم رهبری نیز رهبری جهان اسلام را بر عهده دارند. 

انتهای پیام
captcha