اجرای پویش حفظ جمعی «هر ماه یک سوره از قرآن کریم» در اردبیل
کد خبر: 4197052
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل خبر داد:

اجرای پویش حفظ جمعی «هر ماه یک سوره از قرآن کریم» در اردبیل

پروانه رضاقلیزاده گفت: طرح «پویش حفظ جمعی هرماه یک سوره از قرآن کریم» هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در کتابخانه‌های اردبیل اجرا می‌شود

اجرای پویش حفظ جمعی «هر ماه یک سوره از قرآن کریم» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، ۱۰ بهمن‌ماه، با اعلام این خبر اظهار کرد: در آغازین روز از چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی کتابداران استان با حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) برنامه‌های فرهنگی و کتاب‌محور در راستای تبیین آرمان‌های انقلاب آغاز در کتابخانه‌های اردبیل آغاز خواهد شد.

وی فضاسازی محیطی و تزئین مناسبتی کتابخانه‌ها و دیدار با خانواده‌های شهدا و اجرای طرح‌های نورافشانی در ۲۱ بهمن و طنین انداز شدن ندای «الله اکبر» در محوطه کتابخانه‌ها را بخشی از برنامه‌هایی عنوان کرد که در این ایام در سطح کتابخانه‌های استان برگزار خواهد شد.

رضاقلیزاده با بیان اینکه به همت محافل قرآنی برنامه‌های متنوعی در کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود افزود: اجرای طرح «پویش حفظ جمعی هرماه یک سوره از قرآن کریم» هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در کتابخانه‌های اردبیل شروع خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بخش مهمی از برنامه‌های ایام الله دهه فجر را در حوزه نقد و بررسی و معرفی کتاب، رونمایی از تازه‌های نشر در حوزه انقلاب اسلامی، تجلیل از یادگاران دوران انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها ضمن تبیین آثار شکوهمند انقلاب اسلامی، از ظرفیت پیشکسوتان انقلابی در حوزه خاطره گویی، قصه گویی مربوط به دوران انقلاب بهره برداری خواهد شد.

وی همچنین به اجرای برنامه‌های محافل قرآنی و راه‌اندازی عصر شعر در این ایام اشاره کرد و افزود: امسال نیز با ایجاد غرفه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، ویژه برنامه‌های متنوعی برای اقشار مختلف بویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

رضاقلیزاده همچنین از اجرای طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب‌های امانتی از ۱۲ بهمن لغایت ۲۲ بهمن ماه خبرداد و خاطرنشان کرد: در این ایام میزبان علاقمندان به عضویت در کتابخانه‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha