16 فیلم جشنواره «فجر» در یزد اکران می‌شود
کد خبر: 4197011
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴

16 فیلم جشنواره «فجر» در یزد اکران می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره «فیلم فجر» در استان یزد از اکران 16 فیلم در سینماهای استان خبر داد.

سیدعباس دهقان، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سیدعباس دهقان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، 10 بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهل و دومین جشنواره «فیلم فجر» گفت: نهمین دوره این جشنواره در استان یزد از 16 بهمن ماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود و 16 فیلم سینمایی در سینما جام جم و پردیس سینمایی خلیج فارس در سه نوبت اکران خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: نمایشگاه تجسم هنر در چارچوب چهل و دومین جشنواره ملی تجسم فجر که در سراسر کشور برگزار می‌شود، نیز روز چهارشنبه، 11 بهمن ماه در نمایشگاه کتابخانه مرکزی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۱۰ اثر در بخش اصلی و ۱۱ اثر در بخش جانبی نمایشگاه ادامه داد: کارگاه‌های تخصصی نیز با موضوع طراحی پوستر انتخابات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل هنرستان‌های زیبای دختران و پسران یزد برگزار می‌شود.

دهقان اظهار کرد: جشنواره «به سوی قدس» از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر است که در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن برگزار می‌شود و افتتاحیه آن در سالن تئاتر فرهنگ و اختتامیه نیز در تالار مرکزی انجام خواهد شد.

وی از افتتاحیه سالن‌های تخصصی اجرای موسیقی زنده با عنوان‌های ماه و مهر در محل تالار مرکزی واقع در امامشهر، اجرای موسیقی زنده در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع تربیت معلم واقع در بلوار دانشجو، اجرای رویداد شب‌های موسیقی با عنوان گلبانگ امید و شب ویژه سه تار در ایام الله دهه فجر واقع در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان برنامه‌های حوزه موسیقی یاد کرد.

احمد شبانی، رئیس گروه مطبوعات و تبلیغات اداره رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست، انعکاس وسیع و فراهم‌سازی حضور و مشارکت خبرنگاران و بهره‌گیری در جهت انعکاس خبری مراسم‌های دهه فجر در استان را از جمله شرح وظایف این کمیته برشمرد و بر انعکاس هرچه بهتر رسانه‌های استان و تبیین دستاوردهای انقلاب در ایام الله دهه فجر تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha