۱۰۹۰ ویژه‌برنامه دهه فجر در خراسان شمالی اجرا می‌شود
کد خبر: 4196897
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

۱۰۹۰ ویژه‌برنامه دهه فجر در خراسان شمالی اجرا می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: اجرای یک هزار و ۹۰ عنوان برنامه شاخص گرامیداشت دهه فجر در قالب ۲۴ کمیته در استان تدارک دیده شد.

حجت الاسلام جلیل محمدی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی ظهر امروز، ۱۰ بهمن ماه در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: اجرای یک هزار و ۹۰ عنوان برنامه شاخص گرامیداشت دهه فجر در قالب ۲۴ کمیته در استان تدارک دیده شد که بیشترین برنامه‌ها در شهرستان بجنورد اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: برنامه ۱۰ شب، ۱۰ مسجد با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، ۱۰ جشن در ۱۰ محله، برنامه جوانه‌های انقلاب و برپایی غرفه‌هایی با هدف نمایش دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی از برنامه‌های محوری گرامیداشت دهه فجر در استان است.
 
محمدی با تأکید بر مردمی‌سازی، برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، گفت: در راستای مردمی‌سازی برگزاری جشن‌های انقلاب امسال ستاد گرامیداشت دهه فجر در تمامی روستاهای استان تشکیل شده که اعضای آن دهیار روستا، روحانیون، نیروهای بسیج و معتمدین آن محل هستند.
 
وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های اصناف و بازاریان، بسیج، ایثارگران، عشایر، روحانیت و فرهنگی و دانش آموزی، افزود: برپایی یادواره شهدا، اعزام مبلغ، توزیع بسته‌های معیشتی،کاروان قرآنی، زنگ انقلاب، نمایشگاه انقلاب از عناوین برنامه‌های دهه فجر است.
 
محمدی با بیان اینکه برنامه محوری ۱۲ بهمن ساعت ۹ صبح در میدان شهید با سخنرانی حجت‌السلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی آغاز می‌شود، تصریح کرد: برپایی مراسم ۲۲ بهمن نیز ساعت ۱۰ صبح در میدان شهید با سخنرانی حسینی، معاون پارلمانی ریاست جمهوری در دستور کار قرار دارد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی با اشاره به راه اندازی پویش جوانه‌ها، با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق ویژه کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی در نظر دارد با برگزاری پویش سراسری جوانه‌ها در استان، به اهداف این طرح شامل تقویت و توانمندی و مشارکت پذیری کودکان و نوجوانان، ایجاد شادی و نشاط اجتماعی و تبیین دستاوردهای ایران اسلامی دست یابند.
 
جلیلی اظهار کرد: کودکان و نوجوانان با ساخت تراکت با شعارهای انقلابی و مسابقه عکاسی با تراکت‌های خود در مسیر راهپیمایی می‌توانند در این پویش شرکت کنند.
انتهای پیام
captcha