درس آمادگی دفاعی در مدارس با جدیت پیگیری شود
کد خبر: 4196689
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
فرمانده سپاه لرستان:

درس آمادگی دفاعی در مدارس با جدیت پیگیری شود

نعمت‌الله باقری با تأکید بر اینکه درس آمادگی دفاعی در مدارس باید با جدیت پیگیری شود، از بعضی استخدام‌ها در مدارس استان انتقاد کرد و گفت: باید از مدیریت سنتی خارج شویم و به سمت مدیریت نوین متناسب با نیاز روز جامعه و دانش‌آموزان حرکت کنیم.

نعمت‌الله باقری، فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان، نعمت‌الله باقری، فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان در نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان لرستان که امروز، نهم بهمن‌ماه به میزبانی آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، گفت: در نشست‌های هیئت اندیشه‌ورز فرهنگیان باید چالش‌ها و مسائل مختلف آموزش و پرورش در سطح استان شناسایی شود و سپس با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برای رفع آنها تلاش صورت گیرد.

وی به عقب‌ماندگی‌های معرفتی، علمی و فرهنگی در آموزش و پرورش به دلیل سوءمدیریت اشاره کرد و افزود: اگر این روند یکی دو سال اخیر در بحث دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش ادامه داشته باشد به حول قوه الهی این عقب‌ماندگی‌ها جبران خواهد شد.

باقری با انتقاد از بعضی استخدام‌های سالیان گذشته و عدم استفاده از معلمان توانمند در برخی مدارس، اضافه کرد: باید شیوه‌های مدیریتی تغییر کند و از مدیریت سنتی گذشته خارج شویم و به سمت مدیریت نوین متناسب با نیاز روز جامعه و دانش‌آموزان حرکت کنیم.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان به آمادگی سپاه برای کمک به آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در زمینه‌های فرهنگی، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، بصیرتی و ساخت و بهسازی نمازخانه در مدارس، سپاه استان آمادگی کمک به آموزش و پرورش را دارد.

وی با بیان اینکه درس آمادگی دفاعی در مدارس باید با جدیت پیگیری شود و از ظرفیت سپاه هم برای این آموزش‌ها استفاده شود، اظهار کرد: بسيج، يکی از گنجينه‌های معنوی بی‌پايانی است که امام راحل(ره) با ديد الهی و با حکمت بی‌نظیر خود، برای کشور و ملت و انقلاب ما به يادگار گذاشت.

وی گفت: بسيج در حقيقت، مظهر يک وحدت مقدس، ميان افراد ملت است و همین وحدتی که بسیج میان ملت ایجاد کرده، کشور را چه در ميدان دفاع مقدس و چه در ميدان سازندگی و خدمت سرافراز کرده است.

انتهای پیام
captcha