بیش از یک‌هزار بسته معیشتی به نیازمندان خوزستان اهدا می‌شود
کد خبر: 4196641
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

بیش از یک‌هزار بسته معیشتی به نیازمندان خوزستان اهدا می‌شود

سردار معین‌پور گفت: یک‌هزار و ۱۲۴ بسته معیشتی با حمایت و پشتیبانی بانک رفاه، قرارگاه محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی تهیه شده و میان نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار توزیع خواهند شد.

بیش از یک‌هزار بسته معیشتی به نیازمندان خوزستان اهدا می‌شود

به گزارش ایکنا از خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمود معین‌پور، فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: بیش از یک‌هزار بسته معیشتی تهیه شده که بزودی بین نیازمندان ساکن مناطق محروم استان توزیع می‌شوند.

وی حرکت ارزشمند کمک‌های مومنانه را از تدابیر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: یکهزار و ۱۲۴ بسته معیشتی با حمایت و پشتیبانی بانک رفاه، قرارگاه محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی تهیه شده و میان نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار توزیع خواهند شد.

معین‌پور با بیان این‌که این گروه‌ها به روستا‌های از پیش شناسایی شده اعزام می‌شوند و بسته‌های معیشتی را به دست خانواده‌های هدف می‌رسانند، گفت: در حوزه‌های محرومیت زدایی کار‌های بزرگی انجام می‌شود که وظیفه و رسالت ما است.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به توزیع حدود ۲ هزار کولر با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) میان نیازمندان در تابستان امسال اشاره کرد و ادامه داد: در ماه‌های اخیر نیز به صورت تسهیل در امر ازدواج جوانان، به زوج‌های جوان جهیزیه اهدا شد.

وی یادآور شد: تهیه جهیزیه نیز در دستور کار است و همه تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا قبل از پایان امسال و در دهه فجر یا نیمه شعبان جهیزیه و سایر کمک‌های مومنانه به نیازمندان اهدا شود.

معین‌پور به کار‌های عمرانی در حوزه‌های بهداشتی و اشتغال زایی، آب و جاده روستایی اشاره کرد و گفت: کار‌های بزرگی انجام شده و برخی پروژه‌ها نیز در حال اجرا هستند.

انتهای پیام
captcha