دانشنامه شهدای استان اردبیل تدوین می‌شود
کد خبر: 4196549
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

دانشنامه شهدای استان اردبیل تدوین می‌شود

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل گفت: کتاب دانشنامه شهدای استان اردبیل با همکاری طلاب حوزه علمیه خواهران تدوین می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از دفاع‌پرس اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل، هشتم بهمن‌ماه، در جلسه مشترک با مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل تصریح کرد: تدوین دانشنامه شهدا سبب حفاظت از گنجینه‌های دفاع مقدس می‌شود و همچنین هویت شهدای استان در دوران دفاع مقدس را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: در این خصوص نگاه ما از همان ابتدا به دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس بود لذا در تهیه دانشنامه شهدا تعلل کنیم، آیندگان در شناخت شهدا با چالشی جدی مواجه می‌شوند بنابراین در تهیه آن همه باید اقدامی جهادی و عملی صورت دهیم.

در ادامه حجت‌الاسلام رسول خواسته، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه فعالیت خواهران طلبه اثرات بسیار عظیمی در خنثی‌نمودن توطئه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند، تصریح کرد: به‌طور قطع بانوان طلبه با تاسی از سیره حضرت زینب(س) با تمام توان در انتقال پیام شهدا به مردم جامعه خواهند کوشید و با گردآوری پیام شهدا و تبیین اهداف این بزرگواران ادامه دهنده راه شهدا خواهند شد.

خواسته عنوان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه صورت گرفته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل، دانشنامه شهدای استان اردبیل با همت تعدادی از بانوان طلبه اردبیل تدوین می‌شود و در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha