تشکیل مجلس قوی راه حل رفع مشکلات است
کد خبر: 4196028
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

تشکیل مجلس قوی راه حل رفع مشکلات است

امام جمعه ایلام گفت: برای حل مشکل تورم، بیکاری و گرانی، این مجلس است که می‌تواند ریل‌گذاری کند تا هر دولتی که باشد در این مسیر حرکت کرده و مشکل مردم را برطرف کند.

حجت الاسلام کریمی تبار، امام جمعه ابلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تأکید بر اینکه نباید مسئولی در فکر این باشد که اندوخته‌ای از پست، مقام و ریاست به دست آورد، اظهار کرد: مسئولین باید به دنبال خدمت به مردم باشند و در انجام کارهای مدیریتی و مسئولیتی، با روحیه جهادی و انقلابی، کار جهادی انجام داده و مشکلات مردم را برطرف کنند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه تشکیل یک مجلس قوی نقش مهمی در راستای ریل‌گذاری برای رفع گرانی، تورم و بیکاری در جامعه است، گفت: متناظر با نقش آفرینی مردم، مسئولان نیز با روحیه انقلابی، کار جهادی انجام دهند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با تاکید بر اینکه انتخابات فصل تعیین کننده‌ای در تاریخ هر کشوری است، افزود: خیلی از مردم ما از عملکرد نمایندگان گله‌مند هستند، البته مردم خود انتخاب کرده‌اند و باید بر انتخاب خود ایراد بگیریم و راه جبران آن، این است که شایسته‌ترین کسانی که داوطلب خدمت در این عرصه شده‌اند را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل یک مجلس قوی، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات تورم، بیکاری و گرانی، این مجلس است که می‌تواند ریل گذاری کند تا هر دولتی که باشد در این ریل گذاری حرکت کرده و مشکل مردم را برطرف کند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: تلاش‌هایی در دور یازدهم مجلس برای حل مشکلات مردم انجام گرفت اما کافی نبوده است، امروز لازم است که مردم پای کار بیایند، نماینده‌ای را انتخاب کنند که به فکر مردم و جوانان باشد و از ظرفیت‌های نامحدودی که خداوند در این کشور برای ما قرار داده است برای توسعه و ترقی کشور استفاده کند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار افزود: متناظر با نقش آفرینی مردم مسلمان ایران، مجاهدت و ایستادگی آنان، مسئولان نظام جمهوری اسلامی وظیفه دارند که پا به پای مردم پیش بیایند، نباید مسئولی در فکر این باشد که اندوخته‌ای از پست، مقام و ریاست به دست آورد، باید دنبال خدمت به مردم باشد در انجام کارهای مدیریتی و مسئولیتی، با روحیه جهادی و انقلابی، کار جهادی انجام داده و مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی بیان کرد: انتظاری که رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به سران کشورهای اسلامی فرمودند که باید ارتباط سیاسی و اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند، واقعا برای سران دولت‌هایی که در راس کشورهای اسلامی قرار گرفته‌اند ننگ است حامی رژیمی باشند که مسلمان کشی، کودک کشی و نسل کشی انجام می‌دهد، اگر کشورهای اسلامی یک صدا این رژیم منحوس را تحریم کنند قدرت تاب آوری نخواهد داشت و تسلیم اراده مسلمانان جهان خواهد شد.

امام جمعه ایلام گفت: برای تحقق عدالت اجتماعی در جامعه نیاز به فعالیت داریم، برخی از مسئولان کوتاهی‌هایی داشتند و لازم است برای مهار تورم و گرانی و اشتغال‌زایی، تلاش‌های مضاعفی انجام شود. توان جوانان بیکار در خدمت اقتصاد کشور به کار گرفته شود تا اقتصاد کشور توان مضاعفی پیدا کند چرا که انتظار مردم برای حل مشکل گرانی، تورم و بیکاری، انتظار به جایی است.

حجت الاسلام کریمی‌تبار با اشاره به ۱۲ بهمن سالروز بازگشت پیروزمندانه امام راحل به کشور بعد از ۱۵ سال تبعید، اظهار کرد: دهه فجر برای همه ملت و حتی کسانی که انقلاب اسلامی را قبول ندارند اما عاشق ایران هستند و دل آنها برای کشور می‌تپد، مبارک است چون انقلاب اسلامی برای ایران عزت آفرین بود.

وی تصریح کرد: امام راحل عزتی در جامعه ما ایجاد کرد که امروز هر ایرانی نسبت به انقلاب اسلامی احساس مباهات کند، امام راحل، اسلام و دین را در عرصه جهانی با پیروزی انقلاب اسلامی زنده کرد، خدا را شاکریم که به ملت ایران در این مقطع تاریخی، چنین عزت و توفیقی داد که بتوانند حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون و جمهوری اسلامی را انتخاب کنند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: ملت ایران اسلامی، مردانه ایستاد و مجاهدت، شهادت و ایثار این مردم هنوز هم ادامه دارد و ما امروز آثار گرانمایه انقلاب اسلامی را در کشور و در سطح جهان می‌بینیم.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ارتحال حضرت زینب کبری (س) مجاهد مدافع آرمان شهدای در کربلا، گفت: حضرت زینب کبری (س) توانست تهدیدهای دشمن را تبدیل به فرصت و از نهضت کربلا پاسداری کند و با ولایتمداری و تبیین آن حضرت، دشمن نتوانست تاریخ کربلا را تحریف کند و ماندگاری صحیح تاریخ کربلا، مدیون مجاهدت آن حضرت است.

همچنین، تجمع «جمعه خشم» در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین و حمایت از جبهه مقاومت با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه ایلام، آحاد مردم و مسئولان بعد از نماز جمعه شهر ایلام در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

انتهای پیام
captcha