مادر شهیدان «منافیان قهفرخی» آسمانی شد
کد خبر: 4196009
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

مادر شهیدان «منافیان قهفرخی» آسمانی شد

حاجیه خانم «رقیه قادری» مادر شهیدان گران‌قدر «سید قاسم و سید حسین منافیان قهفرخی» به دیدار فرزندان شهیدش نائل شد.

مادر شهید

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در ایام ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع) حاجیه خانم «رقیه قادری» مادر شهیدان گران‌قدر «سیدقاسم و سیدحسین منافیان قهفرخی» دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندان شهیدش نائل شد.

مراسم تشییع این مادر فداکار و صبور فردا هفتم بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ از مقابل منزل وی واقع در بلوار هفتم تیر فرخ‌شهر به سمت بسیج و بعد از اقامه نماز، جهت خاکسپاری در قطعه ایثار آرامستان بهشت صالح فرخ‌شهر به صورت خودرویی تشییع خواهد شد.

یادآور می‌شود، شهید «سیدقاسم منافیان قهفرخی» دوم مهر ۱۳۴۲ در شهر فرخ‌شهر به دنیا آمد. پدرش سیدقدرت‌الله، نانوا بود و مادرش رقیه نام داشت. سیدقاسم تا دوم راهنمایی درس خواند و سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در ۳۱ شهریور ۱۳۶۰ در محور دزفول - شوش به شهادت رسید. تاکنون اثری از پیکرش به دست نیامده است. مزار یادبود این شهید والامقام دفاع مقدس در بهشت صالح زادگاهش قرار دارد.

شهید «سیدحسین منافیان قهفرخی» یکم فروردین ۱۳۴۶ به دنیا آمد و تا اول راهنمایی درس خواند، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. این شهید بزرگوار در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۶۲ در مریوان توســط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به پا شهید شد. مزار این شهید دفاع مقدس در بهشت صالح زادگاهش قرار دارد.

انتهای پیام
captcha