فعالیت ۱۸۵ مرکز نیکوکاری در قزوین
کد خبر: 4195286
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

فعالیت ۱۸۵ مرکز نیکوکاری در قزوین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین گفت: در حال حاضر ۹ هزار مرکز نیکوکاری در کشور ایجاد شده که سهم قزوین ۱۸۵ مرکز نیکوکاری است.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین، ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین، ضمن اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در این استان گفت: تأسیس کمیته امداد توسط بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی‌(ره) تنها با گذشت ۲۲ روز بعد از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد که اهمیت رسیدگی به امور نیازمندان از اولویت‌های امام بوده است.

وی بیان کرد: طبق اساسنامه کمیته امداد و دستورات مقام معظم رهبری، این نهاد باید پیام‌آور فرهنگ احسان و انفاق باشد و این مهم جزو برنامه‌های اصلی امداد قرار دارد و طبق بیانیه گام دوم انقلاب ساختار امداد باید به سمت مردمی شدن برود و از سال ۹۴ این کار انجام شد و مراکز نیکوکاری ایجاد شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در حال حاضر ۹ هزار مرکز نیکوکاری در کشور ایجاد شده که سهم قزوین ۱۸۵ مرکز نیکوکاری است، گفت: کمیته امداد در حال حرکت به سمت هوشمند شدن است و ایجاد سامانه‌های هوشمند نظیر «سها» که به ۴۳ وب سرویس دستگاه‌های مختلف و خدمت‌رسان متصل است، باعث شده در توزیع خدمات عدالت برقرار شود.

انتهای پیام
captcha