رسانه‌ها امیدآفرینی را در جامعه القا کنند
کد خبر: 4194964
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
مدیرکل ارشاد لرستان:

رسانه‌ها امیدآفرینی را در جامعه القا کنند

اعظم روانشاد با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید با بیان نقاط قوت، امیدآفرینی را در جامعه القا کنند، دهه فجر و مناسبت‌های پیش‌ رو را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای دولت دانست و گفت: لازم است خدمات دولت به‌صورت هنرمندانه به مردم معرفی شود.

شورای اطلاع رسانی استان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، 30 دی‎ماه در پنجاه‌وسومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه شورای اطلاع‌رسانی عملکرد دولت و نظام را در حوزه‌های مختلف ارائه و انعکاس می‌دهد، گفت: با توجه به فعالیت‌های خوبی که در دولت سیزدهم صورت‌ گرفته است باید از تمام ظرفیت‌ها بهره گرفته شود تا بتوانیم به بهترین نحو مردم را از عملکردها و اقدامات صورت گرفته، مطلع کنیم و امیدآفرینی در جامعه داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت تبیین خدمات دولت و نقش اساسی رسانه‌ها در اقناع جامعه، گفت: انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم، موجب یأس دشمنان و امیدآفرینی در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان انتخابات را ابزار اقتدار کشور دانست و ادامه داد: در کلام مقام معظم رهبری چهار مؤلفه شامل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات مورد توجه قرار گرفته است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی لرستان با تأکید بر اینکه اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه مشارکت انتخابات باید در کف میدان خروجی داشته باشد، اظهار کرد: استفاده صحیح از ظرفیت‌ها و اقدامات بصری ویژه به‌منظور گره خوردن ذهن‌ها در انتخابات پیش‌ رو باید انجام شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در کم‌رنگ جلوه دادن انتخابات امسال و تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید با بیان نقاط قوت امیدآفرینی را در جامعه القا کنند، دهه فجر و مناسبت‌های پیش‌ رو را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای دولت دانست و گفت: لازم است خدمات دولت به‌صورت هنرمندانه به مردم اعلام شود.

انتهای پیام
captcha