1359 روستای لرستان میزبان برنامه‌های دهه فجر می‌شوند
کد خبر: 4194954
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

1359 روستای لرستان میزبان برنامه‌های دهه فجر می‌شوند

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر لرستان از اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در 1359 روستای این استان خبر داد و گفت: 36 برنامه شاخص در 36 نقطه استان در نظر گرفته شده و در دهه فجر اجرا خواهد شد.

جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام سیدعیسی موسوی، نماینده ولی ‎فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان 30 دی‎ماه در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان لرستان که به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، گفت: 36 برنامه شاخص در 36 نقطه استان در نظر گرفته شده و در دهه فجر اجرا خواهد شد.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان لرستان با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه فجر در یک هزار و 359 روستای استان افزود: در دهه فجر امسال مجوز تأسیس 165 دهیاری جدید در استان صادر خواهد شد که این موضوع در نوع خود کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات ‌اسلامی استان لرستان نیز در این جلسه در سخنانی ضمن ابراز امیدواری از برگزاری باشکوه جشن‌های انقلاب در سطح استان و ضرورت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی طی این دهه گفت: همه مردم و به‌ویژه مسئولان باید خود را بدهکار نظام و خون شهدا بدانند.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای ادای دین به انقلاب دانست و بیان کرد: برگزاری جشنواره در سطح روستاها و همچنین انجام بازی‌های بومی و محلی همچون «قی‌قاچ» می‌تواند علاوه بر ایجاد شور و نشاط در سطح روستاها منجر به شکوفا شدن توانمندی‌ها و پتانسیل‌های مردمی در نقاط مختلف استان شود.

انتهای پیام
captcha