دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین آرمان‌های انقلاب است
کد خبر: 4194448
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر لرستان:

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین آرمان‌های انقلاب است

چگنی‌نژاد با تأکید برضرورت هم‌افزایی دستگاه‌ها جهت تقویت فعالیت‌های مسجد‌محور گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین آرمان‌های انقلاب و رفع شبهات از اذهان مردم است.

محمد چگنی‌نژاد، مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، محمد چگنی‌نژاد، مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لرستان، 27 دی‌ماه، در جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای هماهنگی و بهسازی برنامه‌های دهه فجر، کمیته‌هایی از جمله کمیته مساجد و بقاع متبرکه را تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین آرمان‌های انقلاب و رفع شبهات از اذهان مردم است، افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای کم‌نظیری برای ملت ایران داشته است که باید این دستاوردها تا حد امکان با محوریت مساجد برای مردم تبیین شود.

چگنی‌نژاد با اشاره به اینکه در کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لازم است که با همدلی و هم‌افزایی بهتر در برگزاری برنامه‌های مسجدمحور و بقاع متبرکه شاخص باشیم، بیان کرد: در حوزه رویکردها و وظایف اجرایی بحث تشکیل کمیته‌های مردمی در مساجد و بقاع متبرکه جهت حضور حداکثری مردم در برنامه‌های ستاد دهه فجر را در دستور کار داریم.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لرستان ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌های مسجد‌محور باید به آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد و بقاع متبرکه طی دهه فجر توجه شود.

وی افزود: برنامه‌های بصیرتی و نشست‌های هم‌اندیشی در مساجد و بقاع متبرکه با همکاری اعضای کمیته طی دهه فجر اجرا می‌شود و به بحث بهره‌گیری از فرصت تقارن مناسبت‌های مذهبی با اعیاد ملی توجه خواهد شد.

چگنی‌نژاد با اشاره به اینکه مردمی‌سازی برنامه‌ها از شاخص‌های فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، تصریح کرد: ما امسال برنامه‌های مختلفی مانند جشن‌های انقلاب، نشست ‌بصیرتی با رویکرد بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهدا، طرح 10 شب، 10 مسجد در قالب کرسی‌های تلات مجلسی قرآن، مسابقه پیامکی فجر مهر، نورافشانی در مناطق روستایی برپایی نمایشگاه کتاب «انفجار نور» در مساجد، افتتاح کانون‌های فرهنگی هنری عمومی و تخصصی خواهران و کتابخانه‌های مساجد و راه‌اندازی غرفه ویژه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را در دستور کار داریم و در این مسیر نیازمند همراهی و یاری اعضای کمیته مساجد هستیم.

انتهای پیام
captcha