مسابقات قرائت قرآن ویژه کارکنان دولت در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4194372
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

مسابقات قرائت قرآن ویژه کارکنان دولت در فارس برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم ویژه کارکنان شاغل در نهادها، سازمان‌ها، ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی استان فارس در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

قرآنبه گزارش ایکنا از فارس، دومین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم در دو رشته تحقیق و ترتیل ویژه کارکنان شاغل در نهادها، سازمان‌ها، ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی استان فارس در قالب «طرح نهضت قرآنی با رویکرد مکتب شهید سلیمانی» برگزار می‌شود و طبق آیین‌نامه این دوره از مسابقات، هر داوطلب تنها مجاز به شرکت در یک رشته بوده و حائزان رتبه اول این مسابقات در سال پیشین، نمی‌توانند در همان رشته شرکت کنند.

همچنین رتبه‌های اول تا سوم مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در طی سه سال گذشته، امکان حضور در مسابقات را نخواهند داشت.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌بایست طبق ضوابط و قرعه‌های اعلام شده، فایل اجرای خود را در قالب فایل صوتی ضبط کرده و فقط یک اثر خود را در فضای مجازی به دبیرخانه مسابقات ارسال کنند.

قرعه قرائت ترتیل از ابتدای آیه نورانی 93 تا پایان آیه نورانی 44 سوره مبارکه فصلت و قرعه قرائت تحقیق از ابتدای آیه نورانی 76 تا پایان آیه نورانی 61 سوره مبارکه مائده خواهد بود.

مهلت ارسال اثر جهت داوری، روز جمعه،  ششم بهمن‌ماه سال جاری و زمان داوری غیرحضوری آثار نیز پس از اتمام مهلت ارسال آثار است. همچنین رشته‌های اعلام شده مطابق آیین‌نامه داوری ستاد عالی مسابقات قرآنی داوری خواهد شد.

پس از بررسی اولیه فایل‌های صوتی و داوری مقدماتی آثار، اعلام نتایج مسابقات با لحاظ کردن سطح کیفی تالوت‌های ارسال شده و به تشخیص هیئت داوران، براساس امتیازات متسابقان در داوری مقدماتی و یا از طریق برگزاری مرحله نهایی و حضوری مسابقات ویژه منتخبان انجام خواهد شد.

مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقات با اعطای لوح سپاس و هدایای نقدی، بهمن‌ماه سال جاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha