حضور کارشناسان نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در مدارس سمپاد اصفهان
کد خبر: 4193715
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

حضور کارشناسان نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در مدارس سمپاد اصفهان

رئیس نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان از حضور کارشناسان این مرکز در مدارس سمپاد استان و پاسخگویی به سؤالات دانش‌آموزان خبر داد.

محمد علیجانی رئیس نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علیجانی، رئیس نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان اظهار کرد: بر اساس تعامل و تفاهم انجام‌شده با اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان، کارشناسان این مرکز با حضور در مدارس سمپاد پاسخگوی سؤالات دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: مدارس سمپاد از جمله شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین مدارس داخل کشور است که هر ساله، دانش‌آموزان بسیاری برای تحصیل در این مدارس در فضایی رقابتی شرکت می‌کنند تا دانش علمی آنها سنجیده شود.

رئیس نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان با بیان اینکه سمپاد، مدارس نخبگانی و آینده‌ساز کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: با توجه به رویکرد چرخه حکمرانی این مرکز، استان اصفهان به‌مثابه آغازکننده تبلیغ چهره به چهره در 24 مدرسه سمپاد فعالیت خود را تاکنون در هشت مدرسه در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، خمینی‌شهر و نجف‌آباد آغاز کرده است و در آینده نزدیک در بقیه مدارس ادامه خواهد داد.

وی در پایان گفت: این نشست‌ها که رویکرد گفت‌و‌گومحور دارد، با حضور کارشناسان متخصص در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی، کلام و عقاید، فقه و احکام، اخلاق و تربیت، مشاوره و تاریخ برگزار می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند در فضایی صمیمی سؤالات خود را مطرح کنند و گفت‌وگو داشته باشند.

انتهای پیام
captcha