اسرائیل امروز با تنفس مصنوعی ادامه حیات دارد
کد خبر: 4193455
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۴
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

اسرائیل امروز با تنفس مصنوعی ادامه حیات دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی گفت: جمهوری اسلامی با قاعده‌ای بازی می‌کند که دشمن نتوانسته آن را تشخیص دهد و به همین دلیل به دنبال عوض کردن زمین بازی و قاعده آن است. برخی‌ها می‌گویند انتقام سخت چه شد؟ آن‌ها که این سؤال را مطرح می‌کنند باید بدانند که انتقام سخت فقط موشک زدن به تلاویو نیست بلکه آن است که اسرائیل امروز با تنفس مصنوعی ادامه حیات دارد.

یوسفی مسئول دفتر نمایدگی ولی فقیه در سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، ۲۱ دی‌ماه در نشست هم‌اندیشی با موضوع «انتخابات و حضور حداکثری» که همراه با گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار «غلامرضا رهبر» در بسیج رسانه قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در خط مقدم جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم، گفت: در برخی از کشورها حتی کشورهای اروپایی، مشارکت در انتخابات قوانین مختلف دارد و حتی گاه اجبار به حضور افراد می‌شود و اگر انجام نشود طبق قانون برای عدم حضور شخص مجازات در نظر گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: در آمریکا دادگاه عالی قانون اساسی می‌تواند به حضور یا عدم حضور افراد رأی دهد و نتیجه نیز قطعی است، در حالی که در شورای نگهبان ایران افراد چندین مرتبه اعتراض می‌کنند و صلاحیت آن‌ها بررسی می‌شود. در دادگاه قانون اساسی آمریکا فردی که رد صلاحیت می‌شود مادام‌العمر از شرکت در انتخابات محروم خواهد بود، اما در کشور ما این‌طور نیست.

این مسئول بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران از ژاندارم منطقه به ابرقدرت منطقه تبدیل شده است؛ کشور ما که روزی تحریم سیم‌خاردار و گونی بود، اما امروز کشورهای دیگر پشت درهای ایران صف کشیده‌اند تا محصولات ما را بخرند؛ حتی برخی سلاح‌های ما به کشورهای عضو ناتو هم فروخته می‌شود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با قاعده‌ای بازی می‌کند که دشمن نتوانسته آن را تشخیص دهد و به همین دلیل به دنبال عوض کردن زمین بازی و قاعده آن است. برخی‌ها می‌گویند انتقام سخت چه شد؟ آن‌ها که این سؤال را مطرح می‌کنند باید بدانند که انتقام سخت فقط موشک زدن به تلاویو نیست بلکه آن است که اسرائیل امروز با تنفس مصنوعی ادامه حیات دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: از دفاع مقدس تاکنون ۲۰ استراتژی دشمن در کشور شکست خورده است، به همین دلیل امروزه جنگ ترکیبی و شناختی را آغاز کرده تا محاسبات را به نفع خود تغییر دهد اما ما در حال رشد هستیم؛ به‌عنوان مثال امروز به کم‌سابقه‌ترین نرخ بیکاری در کشور رسیده‌ایم ولی این آمار چقدر دیده شده است؟ دیده نشده چون دشمن نقاط قوت ما را با مقیاس کوچک و نقاط ضعف را با مقیاس بزرگ نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha