همدلی اهالی رسانه منجر به برگزاری انتخاباتی باشکوه‌‌تر از گذشته می‌شود
کد خبر: 4193436
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

همدلی اهالی رسانه منجر به برگزاری انتخاباتی باشکوه‌‌تر از گذشته می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: رسالت اهالی فرهنگ و رسانه در انتخابات پیش‌رو خطیر و مهم است و همدلی بین اعضای رسانه‌ای استان موجب می‌شود که این اتفاق باشکوه‌تر از همیشه رقم بخورد.

مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، امروز ۲۱ دی‌ماه در آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و گردهمایی اهالی رسانه استان همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، اظهار کرد: امروز سالروز آغاز عملیات کربلای ۵ است و یاد شهدای این عملیات را گرامی می‌دارم به ویژه یاد فرمانده شهید خود حاج ستار ابراهیمی را نیز گرامی می‌دارم.

وی با اشاره به اینکه امروز مظلومیت مردم غزه را خبرنگاران به تصویر جهانیان می‌کشند، افزود: در ۸ سال دفاع مقدس بالغ بر ۳۵۰ شهید خبرنگار تقدیم شد، اما در طی این سه ماه جنگ غزه بیش از ۱۱۴ شهید تقدیم شده است، امروز خبرنگاران همان نقشی که ما در دفاع مقدس در خط دفاع مبارزه داشتیم را ایفا می‌کنند.

مسعود ویژه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، نیز در این مراسم اظهار کرد: چندی پیش انتخابات خانه مطبوعات برگزار شد، در برخی از استان‌ها با چالش‌هایی روبرو شد و یا از کیفیت لازم برخوردار نبود اما افتخار می‌کنیم در استان همدان نزدیک ۸۵ درصد از فعالان رسانه‌ای همدان در این رویداد شرکت داشتند و این دستاورد زمانی رقم می‌خورد که همدلی بین اعضای آن باشد که این‌ مهم در همدان وجود دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه به ایام انتخابات نزدیک می‌شویم، تفاوت این انتخابات‌ با سایر انتخابات کشور در این است که چندی پیش عملیاتی در دنیا رقم خورد به نام طوفان‌الاقصی که حمایت‌های ایران و کل دنیا از مردم مظلوم غزه موجب شد که دشمن زخم خورده ما برای ضربه زدن به ما مصمم‌تر باشد از این رو انتخابات پیش رو از حساسیت بالایی برخوردار است.

ویژه گفت: رسالت اهالی فرهنگ و رسانه در این برهه خطیر و مهم است و آن همدلی بین اعضا موجب می‌شود که این اتفاق باشکوه‌تر از همیشه رقم بخورد.

انتهای پیام
captcha