پیام معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمان در پی جنایات تروریستی در کرمان
کد خبر: 4192673
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

پیام معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمان در پی جنایات تروریستی در کرمان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در پی جنایات تروریستی در گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.

شهدابه گزارش ایکنا از کرمان، نجمه موسی‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در پی جنایات تروریستی در گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است.

«بی شک مکتب شهید سلیمانی از پویاترین مکتب‌های عالم است و با گذشت ۴ سال از شهادت سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین افراد و مزدوران آوازه این شهید عزیز روز به روز بیشتر و متجلی تر می‌شود چرا که شهید سلیمانی دارای اخلاق و شخصیتی دوست داشتنی و روحیه‌ای فداکارانه و وطن دوست بود که با تواضع و فروتنی هیچ زمانی از رسالت اصلی خویش غافل نشد و همواره با اخلاص در عمل کار برای خدا و ولایتمداری برای آزادی جهان از سلطه استکبار جهانی تلاشی شبانه روزی داشت و نماد ملی مقاومت و الگوی رفتاری تمام آزادی‌خواهان شد.

حاج قاسم از بزرگمردانی است که تربیت یافته مکتب امام حسین علیه السلام و عاشوراست که در سایه مکتب امامین انقلاب رشد کرد و جهان را تحت تاثیر خود قرار داد. امیدواریم بتوانیم سیره رفتاری شهیدان را تشریح و تبیین کنیم و راه عزت‌آفرین و پرافتخار شهیدان را در جبهه مقاومت با صلابت و پرشورتر از همیشه ادامه دهیم.

بی‌شک چنین جنایات تأسف آوری برخلاف گمان باطل مستکبران عالم نه تنها اراده مردم قهرمان ایران را در مسیر پیش رو و ادامه راه شهدا سست نمی‌کند بلکه ما تا همیشه پشتیبان انقلاب و رهبر عزیزمان خواهیم ماند و مکتب شهید سلیمانی را سرلوحه زندگی خود قرار می‌دهیم.»

 

انتهای پیام
captcha