ثبت‌نام 210 دانشجوی البرزی در جشنواره قرآنی دانشگاه پیام‌ نور
کد خبر: 4192512
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

ثبت‌نام 210 دانشجوی البرزی در جشنواره قرآنی دانشگاه پیام‌ نور

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور البرز با اشاره به اینکه تاکنون 210 دانشجو در بیست‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا پایان دی‌ ادامه دارد.

قرآن کریم

وحید پوریعقوبی، مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه ثبت‌نام بیست‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور در استان همزمان با سراسر کشور در حال انجام است، اظهار کرد: تاکنون 210 دانشجو در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند و علاقه‌مندان تا پایان دی‌ماه برای نام‌نویسی در بخش‌ها و رشته‌های مختلف این رویداد قرآنی فرصت دارند.

وی افزود: مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام‌ نور در بخش‌های آوایی، معارفی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، نوآفرینی قرآنی، پژوهشی، ادبی، فناوری و رسانه و هنری برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: بخش آوایی جشنواره شامل رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل و رشته‌های معارفی نیز شامل معارف و فرازهای نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه است.

پوریعقوبی با بیان اینکه هر دانشجو می‌تواند در دو بخش این جشنواره شرکت کند، افزود: دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌ نور استان برای ثبت‌نام در این جشنواره به پایگاه اینترنتی http://quranst.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور البرز با بیان اینکه مرحله دانشگاهی و استانی مسابقات در بخش آوایی بهمن‌ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: برگزیدگان کشوری جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه پیام‌ نور به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که سال آینده به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha