حرکات خصمانه دشمن بیانگر ذلت و خواری آنان است
کد خبر: 4192138
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

حرکات خصمانه دشمن بیانگر ذلت و خواری آنان است

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به ابعاد مختلف حادثه تروریستی در کرمان گفت: این روزها شاهد حرکات خصمانه دشمن هستیم که بیانگر ذلت و ناتوانی دشمن است.

سیدمحمد کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد، امروز، 15 دی‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به بیان ابعاد مختلف حادثه تروریستی در کرمان پرداخت و گفت: این روزها شاهد حرکات خصمانه دشمن هستیم که بیانگر ذلت و ناتوانی دشمن است.

وی با اشاره به ترور فرماندهان ارشد حماس در لبنان، فرماندهان ارشد حشدالشعبی در عراق و ترور زائران و دوستداران شهید سلیمانی در ایران تصریح کرد: اینکه چرا در لبنان و عراق رهبران نیروهای مقاومت و در ایران زائران شهید سلیمانی هدف ترور دشمن قرار گرفتند، خود می‌تواند بیانگر این باشد که دشمن در ایران توان مقابله با نیروهای نظامی ما را ندارد و به همین دلیل به مردم عادی و عامه آسیب زد.

مدرسی افزود: امروز همه مردم ایران مطالباتی دارند که اولین آن انتقام سخت از عاملان این حادثه تلخ در کرمان است، انتقام ما باید در راستای اهداف ما باشد و نباید هدف خود را فراموش کنیم. امروز مقاومت دو هدف اساسی دارد که یکی از آنها بیرون راندن آمریکایی‌ها از منطقه به صورت کامل است و دیگری بازگرداندن خانواده‌های فلسطینی به سرزمین اصلی خود یعنی فلسطین است.

وی با بیان اینکه هر انتقامی باید در راستای سلب امنیت آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها باشد، گفت: جبران شکست‌های مفتضحانه خود در منطقه و بازگرداندن روحیه نیروهای از میدان خارج شده آنها، ایجاد ترس و دلهره در میان مردم و علاقه‌مندان به فرهنگ مقاومت، القای ناکارآمدی نظام اسلامی و نبود امنیت در کشور و تضعیف روحیه جلوداران امنیت کشور و ناامید کردن مردم از حضور در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه انتخابات در کشور اهدافی است که دشمن از ترور دوست‌داران شهید سلیمانی و فرماندهان نیروهای مقاومت داشت.

مدرسی با اشاره به وظایف مردم در روزهای سخت اظهار کرد: تواصی به حق و تواصی به صبر ابزار جهادی است که توده‌های مردم باید در روزهای سخت بیشتر از آن استفاده کنند. امروز ممکن است عده‌ای اعتقاد داشته باشند که ما نباید درگیر مسائل منطقه‌ای شویم و این شبهه‌ای است که باید برای مردم شفاف‌سازی شود.

وی افزود: آنچه که امروز دشمن به دنبال آن است، فقط برای مبارزه با عراق و سوریه و  لبنان و ... نیست بلکه ایران است و تاکنون بارها به آن اقرار کردند، بنابراین وظیفه داریم که اگر به عنوان انسان آگاه ایرانی و یا منفعت طلب شخصی بخواهیم فکر کنیم در مقابل این حرکت‌های موذیانه بایستیم و ایرانی قوی داشته باشیم تا دشمن نتواند ملت و کشور ما را لقمه لقمه کند و ببلعد.

مدرسی تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های داشتن ایران قوی حضور پرشور مردم در تمام عرصه‌های مهم در کشور است و دشمن تلاش دارد تا با کمرنگ کردن این حضور مؤلفه ایران ضعیف را ایجاد کند.

انتهای پیام
captcha